De blender

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De blender

Beste Bodynetters

Vandaag heb ik dus eindelijk me kerstkado gekregen

Ik had een blender gevraagd om me shakes te maken is altijd wel wat lekkerder dan gewoon in zo shakebeker.

Nu kwam ik op het idee om er wat rijst in te gooien en wat whey dat beviel me wel hahaha

Je heb in 30 seconde gewoon een hele bak rijst en je eiwitten binnen.

Wat vinden jullie ervan ahaha?

Nibor nam alleen maar shakes en dat was een beest. Dus het zal wel prima zijn.
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Tis wel handig natuurlijk als je haast heb kost je nog geen minuut

Comment

Blender is best chill soms ja, gebruik hem niet zo heel vaak maar toch. Beetje kwark, melk, whey en ijsblokjes bijvoorbeeld zo in de zomer, lekker zo'n milkshake

Verder eet ik mijn rijst liever dan gemalen in de blender denk ik, hou er niet van om vast voedsel te malen en op de drinken.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Als je wat tandpijn hebt gewoon 100g havermout in de blender, 50g maiszetmeel erbij en dat met een litertje melk binnen gieten. Zeer gemakkelijk idd een blender.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Cant live without! haha
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Blenderde die rijst gemakkelijk eig?
              Vroeger heb ik in 1 maaltijd 190g (ongekookt gewicht) rijst binnengespeelt, daar deed ik toch 20-30 min over.
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Minstens 1kg vvm per maand extra sinds ik een blender heb!
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

moet er niet aan denken rijst in de blender. maar misschien is het ook wel erg lekker.

Originally posted by gleke View Post
                  Blenderde die rijst gemakkelijk eig?
                  Vroeger heb ik in 1 maaltijd 190g (ongekookt gewicht) rijst binnengespeelt, daar deed ik toch 20-30 min over.
                  wat voor rijst heb je dan wel niet? want rijst is heel makkelijk naar binnen te krijgen. persoonlijk heb ik dat er ruim binnen 5 min in.

misschien als variant op dat kwark eet wedstrijdje een rijst eet wedstrijd. wie het snelst een pak rijst wegkrijgt

Comment

Alleen het is wel zo dat de GI hoger wordt na het blenderen. Het schijnt dat havermout hier minder last van heeft.

Comment

Originally posted by swiebertje View Post
                      Alleen het is wel zo dat de GI hoger wordt na het blenderen. Het schijnt dat havermout hier minder last van heeft.
                      verklaar? de waardes blijven neem ik aan 't zelfde als je een aardappel snijd dan veranderd de GI toch ook niet ineens?
                      ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

Het is ook bekend dat vooral KH zoals rijst gekauwd moeten worden om de spijsvertering goed te laten verlopen? Als er amper speeksel is bijgekomen kan het amper in de darmen worden opgenomen.

De organen die betrokken zijn bij de spijsvertering zijn:

De mond
                        De mond neemt het voedsel op en kauwt het. Het voedsel wordt dus fijngemalen en vermengd met speeksel. In het speeksel zit een enzym dat koolhydraten afbreekt. De afbraak van koolhydraten begint dus al in de mond.

bron: De spijsvertering, hoe verloopt deze eigenlijk? | Mens en Gezondheid: Diversen

Comment

Originally posted by Marcel1 View Post
                          moet er niet aan denken rijst in de blender. maar misschien is het ook wel erg lekker.

wat voor rijst heb je dan wel niet? want rijst is heel makkelijk naar binnen te krijgen. persoonlijk heb ik dat er ruim binnen 5 min in.

misschien als variant op dat kwark eet wedstrijdje een rijst eet wedstrijd. wie het snelst een pak rijst wegkrijgt
                          5 min? Ik doe over ca.110gr ongekookt met wat groente toch wel 15 minuten omdat het zo droog is ook met wat kip en vis erbij.

Ik eet zilvervlies rijst van AH. Kon ik het maar zo snel eten zou ik eerder klaar zijn met werken haha.

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                            Nibor nam alleen maar shakes en dat was een beest. Dus het zal wel prima zijn.
                            Fuarkkk krijg ik dan ook zulke benen ?

Comment

Nu we toch bezig zijn over blenders wil ik wel is weten wat voor blenders julie hebben. ik wil er binnenkort namelijk eentje kopen
                              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X