Ik heb altijd kunnen eten wat ik wou en nooit kwam er een grammetje bij. Met mijn 75,6 kilo bij een lengte van 194cm ben ik dus aardig dun. Nu probeer ik al sinds een tijdje aan te komen door gezond en veel te eten, echter lukt ook dit me niet. Voorheen was het zonder voedingschema, sinds 2 weken is het met voedingschema. Ik had toch wel verwacht dat dat er na 2 weken tenminste iets bij was gekomen, echter ben ik nog geen 100 gram aangekomen. Nou eet ik 3400 kcal per dag, goed uitgespreid over de dag en met een goede verdeling tussen KH, eiwitten en vet. Daarnaast volg ik een 4 daags full body schema die ik van dit forum af heb gehaald.
Mijn vraag is dus, moet ik meer geduld hebben of is 3400 kcal voor mij gewoon niet genoeg? Ik fiets doordeweeks meestal flinke afstanden waardoor ik ook wel veel verbrand, vormt dit ook een probleem?
Mijn vraag is dus, moet ik meer geduld hebben of is 3400 kcal voor mij gewoon niet genoeg? Ik fiets doordeweeks meestal flinke afstanden waardoor ik ook wel veel verbrand, vormt dit ook een probleem?
Comment