Na een goeie anderhalve a 2 maanden niet getraind te hebben dankzij nierstenen , ben ik nu zo een weekje of 2 alweer bezig en weer goed op weg naar m'n oude zelf.
Ik zie het maar als een 'fresh start' liever dat ik de negatieve kant ga bekijken
Dus ik wil ook beginnen met een nieuw voedingschema.
Mijn stats zijn als volgt:
BMR=1950kcal
Caloriebehoefte=2985kcal
BF%= rond 14
Lengte =1.84m
Gewicht=80.4 kg
Het doel:
Same as everybody.. gain some muscle , lose some fat.
Ik weet dat dit zogenaamd *niet mogelijk is* maar ik deed voor de nierstenen niks anders dan sterker en groter worden , toch afvallen..dusja.. [sarcasme] ik zal dan wel weer uniek zijn... [/sarcasme]
Hier dan het schema : Vrij simpel eigenlijk. 1 x p 2wk. Junkdag op trainingsdag
08:00 Trainen ( alleen KT , cardio erbij vanaf eind maart )
11:15 Shake*
14:00 Omelet van 3 eieren met kaas en 1 tomaat
17:00 150gr Rijst met 200gr kip/tonijn/zalm + 50gr broccoli
19:00 500gr Kwark + handje (30gr) cashews
*Inhoud van de shake=
200ml jus
200ml hv melk
150ml magere yoghurt
50gr brinta
30gr ISO-100 (whey)
2x banaan
2x ananasschijven
1 eetlepel olijfolie
Voedingswaarde komen ongeveer op:
Kcal 2590
EW 181 - 36%
KH 248 - 50%
V 65 - 14%
Ik zit dus wel in de goede richting om af te vallen , vooral door IF, meeste van de KH neem ik rond een uur na de training dus daar maar ik me niet teveel zorgen om.
Waar ik me wel zorgen om maak:
Gaat het me hiermee lukken spieren te laten groeien , of kan ik ze hiermee net onderhouden? Wat denken jullie ?
Is er iets noodzakelijks wat ik mis in m'n schema? Bijv visolie of lijnzaad wat ik in veel schema's zie? Een gepofte aardappel?
En even een vraag betreft wat anders:
Kan je nierstenen krijgen van creatine , als je er weinig bij drinkt ?
Ik was namelijk een weekje niet zo bezig met m'n drinken terwijl ik aan de creatine zat , niet veel later lag ik in het ziekenhuis.. Ik vermoed dus dat het daardoor komt maar ik hoop van niet , vond het namelijk een goede supp en zou het zonde vinden het niet meer te kunnnen gebruiken
Zo.. een hele hoop tekst en vragen. Maar ben hier om te leren dus deel die kennis brah!
Happy lifting
Ik zie het maar als een 'fresh start' liever dat ik de negatieve kant ga bekijken
Dus ik wil ook beginnen met een nieuw voedingschema.
Mijn stats zijn als volgt:
BMR=1950kcal
Caloriebehoefte=2985kcal
BF%= rond 14
Lengte =1.84m
Gewicht=80.4 kg
Het doel:
Same as everybody.. gain some muscle , lose some fat.
Ik weet dat dit zogenaamd *niet mogelijk is* maar ik deed voor de nierstenen niks anders dan sterker en groter worden , toch afvallen..dusja.. [sarcasme] ik zal dan wel weer uniek zijn... [/sarcasme]
Hier dan het schema : Vrij simpel eigenlijk. 1 x p 2wk. Junkdag op trainingsdag
08:00 Trainen ( alleen KT , cardio erbij vanaf eind maart )
11:15 Shake*
14:00 Omelet van 3 eieren met kaas en 1 tomaat
17:00 150gr Rijst met 200gr kip/tonijn/zalm + 50gr broccoli
19:00 500gr Kwark + handje (30gr) cashews
*Inhoud van de shake=
200ml jus
200ml hv melk
150ml magere yoghurt
50gr brinta
30gr ISO-100 (whey)
2x banaan
2x ananasschijven
1 eetlepel olijfolie
Voedingswaarde komen ongeveer op:
Kcal 2590
EW 181 - 36%
KH 248 - 50%
V 65 - 14%
Ik zit dus wel in de goede richting om af te vallen , vooral door IF, meeste van de KH neem ik rond een uur na de training dus daar maar ik me niet teveel zorgen om.
Waar ik me wel zorgen om maak:
Gaat het me hiermee lukken spieren te laten groeien , of kan ik ze hiermee net onderhouden? Wat denken jullie ?
Is er iets noodzakelijks wat ik mis in m'n schema? Bijv visolie of lijnzaad wat ik in veel schema's zie? Een gepofte aardappel?
En even een vraag betreft wat anders:
Kan je nierstenen krijgen van creatine , als je er weinig bij drinkt ?
Ik was namelijk een weekje niet zo bezig met m'n drinken terwijl ik aan de creatine zat , niet veel later lag ik in het ziekenhuis.. Ik vermoed dus dat het daardoor komt maar ik hoop van niet , vond het namelijk een goede supp en zou het zonde vinden het niet meer te kunnnen gebruiken
Zo.. een hele hoop tekst en vragen. Maar ben hier om te leren dus deel die kennis brah!
Happy lifting
Comment