Hoe kan ik mijn rijst en havermout enige smaak geven?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe kan ik mijn rijst en havermout enige smaak geven?

Hallo,

Gister begon ik met mijn voeding schema.
    maar de rijst en havermout zijn echt niet te pruimen
    weten jullie iets dat ik er door heen kan gooien om het enige goeie smaak te laten krijgen?

Voor de havermout kan je whey, zoetstoffen, fruit, noten, pindakaas etc toevoegen.
    Rijst dingen zoals tomaten concentraat, groentes, beetje ketchup, sambal

Comment

Originally posted by Duaq View Post
      Hallo,

Gister begon ik met mijn voeding schema.
      maar de rijst en havermout zijn echt niet te pruimen
      weten jullie iets dat ik er door heen kan gooien om het enige goeie smaak te laten krijgen?
      1. Niet zeiken
      2. Probeer anders eens brinta als je net als ik havermout niet zo top vind en gooi het gewoon als ontbijt door een whey-shake met een smaak die je lekker vindt.
      3. Rijst smaakt vrij neutraal. Je kan er vanalles mee maar wordt erg omslachtig dan
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Havermout + melk = best thing god ever created. Lekker veel havermout en weinig melk.
        Rijst + kip/vis/whatever = dat combination

Als je het dan nog niet lekker vind pleur je maar whey in je havermout met melk.
        Rijst kan je boontjes en shit door gooien.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Havermout + melk = best thing god ever created. Lekker veel havermout en weinig melk.
          Rijst + kip/vis/whatever = dat combination

Als je het dan nog niet lekker vind pleur je maar whey in je havermout met melk.
          Rijst kan je boontjes en shit door gooien.
          ik zou geen shit gooien:P

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            1. Niet zeiken
            2. Probeer anders eens brinta als je net als ik havermout niet zo top vind en gooi het gewoon als ontbijt door een whey-shake met een smaak die je lekker vindt.
            3. Rijst smaakt vrij neutraal. Je kan er vanalles mee maar wordt erg omslachtig dan
            bij die havermout moest ik echt bijna overgeven misschien omdat ik nog nooit gegeten heb ofz :P

Comment

Originally posted by pescatore View Post
              1. Niet zeiken
              Wat zeg jij nu voor rare dingen? Jij, het enige echte het-moet-wel-leuk-blijven lid?

Maar idd... als iets makkelijk van smaak te veranderen is, dan is het wel rijst of kip
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Melk klein beetje opwarmen niet te warm anders word het snel dik. Daarna havermout erin en binnen 3 minuten de bak leeg eten! Naast dat niet zeuren als iets niet lekker is. Alles wat ik eet is niet lekker maar ik heb het leren eten het gaat om de functie je went er wel aan.

Comment

Wow na 1 dag al piepen, SEEMS LEGIT.

Eet het met melk, warm het op, gooi wat honing erdoor. Probeer anders brinta eens, op dezelfde manier.
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Wat zeg jij nu voor rare dingen? Jij, het enige echte het-moet-wel-leuk-blijven lid?

Maar idd... als iets makkelijk van smaak te veranderen is, dan is het wel rijst of kip
                    Dat geldt niet voor eten Hoewel ik ook probeer mijn keuzes lekker te maken, maar het zal hoe dan ook gegeten worden. Scheelt dat ik jaren kok ben geweest, dat wel.

Het moet ook leuk blijven. Ik ben gewoon niet zo panisch als een hoop mensen
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                      Wow na 1 dag al piepen, SEEMS LEGIT.

Eet het met melk, warm het op, gooi wat honing erdoor. Probeer anders brinta eens, op dezelfde manier.
                      Wow niet zo onaardig bro.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Havermout in de blender samen met whey en melk goed drink ontbijt! Vind zelf havermout heel met warme melk ook niet lekker

Comment

Aangezien ik geen geld voor whey heb moet ik het zonder doen dus ik probeer eens met honing :P
                          en denk dat ik ff wokgroenten ga halen voor die rijst zodat dat ook smaak opbrengt

Dankje voor reacties
                          Last edited by Duaq; 15-01-2013, 20:16.

Comment

Ik vind rijst zelf niet eens zo vies het is gewoon eetbaar, maar het is tog
                            stuk lekkerder met kip of vis... en ofc licht erook aan als je lekker kan koken ^^
                            en de rijst goed maakt..

ja dat havermout.. ik heb zelf vanmiddag brinta gehaald tis nog niet zovies als ik het me voorbeelde
                            gwn bikkelen en vreten die handel
                            No pain no gain.

-Commit to get fit.

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
                              ik zou geen shit gooien:P
                              "You are what you eat..."
                              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X