Ik loop hiermee een beetje tegen de lamp. Het probleem is dat ik namelijk niet zeker ben van mijn vp (een huidplooimeting werkt niet secuur vanwege overtollig vel en is hier ook nergens te laten doen in de buurt) en een weegschaal is natuurlijk zo inaccuraat als maar kan. mijn schatting is zo'n 15 procent maar heb eigenlijk geen idee..
Verder bij de excelsheet vind ik het lastig om mijn "activiteitenfactor" in te vullen, wat toch een hoop verschil maakt. heb het momenteel op 1,55 gegooid.
Mijn normale beweegritme is:
Dagelijks 30 - 40 min wandelen met hond
4x in de week KT, waarvan 4x met 10 min. opwarmen op 12kmpu cardio.
2x in de week doe ik na de training 10-15 min 11 - 16kmpu Intervaltraining (halve minuut om halve minuut)
ik volg nog een opleiding, waarnaartoe ik wel dagelijks vanaf het station loop (gemiddeld 30 min lopen per dag).
Verder werk ik 2 avonden in de week in een supermarkt
1-2 keer per maand ga ik squashen (dit is dan wel ipv 1x kt die week)
hopelijk iemand die kan antwoorden. ben het namelijk wat zat om het allemaal maar "op de gok" te doen.
Verder bij de excelsheet vind ik het lastig om mijn "activiteitenfactor" in te vullen, wat toch een hoop verschil maakt. heb het momenteel op 1,55 gegooid.
Mijn normale beweegritme is:
Dagelijks 30 - 40 min wandelen met hond
4x in de week KT, waarvan 4x met 10 min. opwarmen op 12kmpu cardio.
2x in de week doe ik na de training 10-15 min 11 - 16kmpu Intervaltraining (halve minuut om halve minuut)
ik volg nog een opleiding, waarnaartoe ik wel dagelijks vanaf het station loop (gemiddeld 30 min lopen per dag).
Verder werk ik 2 avonden in de week in een supermarkt
1-2 keer per maand ga ik squashen (dit is dan wel ipv 1x kt die week)
hopelijk iemand die kan antwoorden. ben het namelijk wat zat om het allemaal maar "op de gok" te doen.
Comment