Cuttingschema xeno

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Succes ermee gozer

Comment

Update: gaat lekker met cutten al....door me gezonde voeding val ik al af. Na de training elke dag 15 - 30 min carido op de fiets/step ofzo. ..

Comment

knap dat je het volhoud! Succes!
        Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Nu volhouden bro!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

volhouden idd meot geheel me conditie weer opnieuw laten wenne.....na 10 min lig ik al te zweten op lichte stand op de fiets...ik probeer het rustig op te bouwen dus eerst 10 min na de training en dan steeds meer.geen hangbuik nu meer ...ga nu ook 2x in de week me buik goed trainen zodat er hopelijk een mooi washbordje ooit onder vandaan komt ..

Greetz

Comment

goed om te horen, dat het goed gaat

dus toch maar wel op naar een wasbordje, gaat volgens mij helemaal goed komen
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

debnk wle dat me slechtste spiergroep me abs zijn...volgens mij heb ik echt zo een arnie 4-pack... model...ghehe

Comment

Hoe lang heb je je buikspieren al niet gezien Xeno? Kan best wel hartstikke meevallen joh...
                  Ff goed doorzetten, en in het vervolg misschien een iets schonere bulk.

Comment

mjah ik vind het vreemd want ik heb nu weer hele platte buik...en fotos nam ik altijd in de avond naar het vele eten dus ging vaak hangen. ... ik ben nu serrieus me abs weer trainen en afvallen dus ik zie het wel... .. maar me plan is nu lekker goed in vet te komen en dan gewoon weer rustig bouwen zonder veel vet aan te zetten ....... ik heb het nu op de old arnmold styl gedaan

Comment

binnenkort buikfoto's dan, in de ochtend gemaakt.
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Ja, het wordt wel weer tijd voor wat foto's van onze Xeno! Is zo'n tijd geleden...
                        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

haha ... ouwe lullo ...... als ik six-pack heb krijg je ze

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X