eiwitshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eiwitshake

hallo,

ik wil die whey protein isolaat shakes kopen ik vraag me af of dat de juiste is en of het wel goed isvoor iemand van 18? en misschien tips welke smaken lekker zijn?

Ja kan gewoon op 18. Welke eiwitshake ga je nemen? Zijn btw al honderden, zo niet, duizenden topics met dezelfde vraag.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik zou wachten tot je 19 bent.
      Train hard or go hormone

Comment

Nee geintje, eiwitten krijg je gewoon binnen via je voeding en whey is gewoon gedroogde melkeiwitten. Geen probleem dus. Welke whey je neemt maakt niet zo gek veel uit. Whey Perfection vind ik de beste want die zijn het goedkoopst.
        Train hard or go hormone

Comment

Shake's zijn niet erg, gewoon een vervanging van een maaltijd, ik ben 17 en neem het ook, niets mis mee. koop wel een smaak die je lekker vind anders krijg je er spijt van
          Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Vervanging van een maaltijd......zucht.........

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
              Vervanging van een maaltijd......zucht.........
              ????????? heb ik je moe gemaakt?

Comment

vervanging van een maaltijd, dan snap je het niet.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Toph View Post
                  Nee geintje, eiwitten krijg je gewoon binnen via je voeding en whey is gewoon gedroogde melkeiwitten. Geen probleem dus. Welke whey je neemt maakt niet zo gek veel uit. Whey Perfection vind ik de beste want die zijn het goedkoopst.
                  idd, gewoon whey perfection nemen, die isolaten zijn duurder dacht ik en zit volgens mij niet veel verschil in.
                  Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by haci View Post
                    Shake's zijn niet erg, gewoon een vervanging van een maaltijd, ik ben 17 en neem het ook, niets mis mee. koop wel een smaak die je lekker vind anders krijg je er spijt van
                    Dude...zeg dan liever niets. Gebruik je toch niet als vervanging...maar als toevoeging, of je doet dr. Frank natuurlijk
                    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Whey is een aanvulling op een maaltijd, dus een extraatje of wanneer je je complete dagelijkse eiwit behoefte niet uit gewoon voedsel kan halen zoals vlees en kip. Maar het vervangt geen maaltijd. Helemaal niet zelfs. Het is een supplement, als je begrijpt wat ik bedoel.

Comment

whey isolaat... tenzij je wilt bulken dan is andere whey ook goed.

Maar zelfs in bulk neem ik isolaat. Ik eet dan liever mijn extra's. xd
                        Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by He-Man View Post
                          Dude...zeg dan liever niets. Gebruik je toch niet als vervanging...maar als toevoeging, of je doet dr. Frank natuurlijk
                          O nee dat bedoelde ik ook, van als je niet genoeg kan krijgen dat je dan als extra gebruikt om bij je protein daily behoefte te komen. ik ben ook zo dom
                          Last edited by haci; 26-01-2013, 19:24.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X