Pindakaas in België

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Citaat 7 & 8
    amandelen bevatten al genoeg olie om het smeerbaar te maken wanneer je ze maalt.
    je moet wel elke x roeren voor gebruik omdat na lang staan alle olie bovenop komt te liggen. (logisch want het bevat geen toevoegingen die dit voorkomen)

Ok, dank je wel voor de info kerel.
    Ik ga t toch ns proberen.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      Waar kom jij vandaan?
      Snap geen fuck van wat je zegt!
      Dat is dan Jaaaaaaammer.
      Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Originally posted by spaake View Post
        Calve... heb die potten bekeken... duur... heeft negatievere waarden als deze want het heeft amper 80 % pinda geloof ik. En die hebben vast wel palmvet en transvetten als eender welke andere.

Puur naturel potten pindakaas kosten je gemakkelijk 4 tot 5 euro per 200 gr. Nee bedankt.

Ik denk dus dat jouw zegging van goeie pindakaas en dan daaronder schrijven calve niet echt bij elkaar past. En gewoon ertoe leid dat mensen die niet nadenken gaan geloven dat calvé goed is. Vind jouw uitspraak dus niet kunnen. Niet iedereen moet doordenker zijn als de doordenkers ervoor zorgen dat ze niet misleid worden.
        Grote vriend...lees het etiket eens goed.

Bovendien hou ik niet zo van die brutale toon van jou. DAT is wat ik niet vind kunnen. Ik gaf je enkel MIJN mening, wat je er mee doet is jouw zaak. Val me er niet meteen zo op aan.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Spaake, mijn leuter is echt tyfuszwaar, soms schraapt mijn koppie over de grond als ik naaktloop, kan ik jou een foto pm,en wellicht heb je tips, aangezien ze jou eikel bovenop je nek hebben gezet.

Comment

Begrijp er ook vrij weining van!
            keep the focus going!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Grote vriend...lees het etiket eens goed.

Bovendien hou ik niet zo van die brutale toon van jou. DAT is wat ik niet vind kunnen. Ik gaf je enkel MIJN mening, wat je er mee doet is jouw zaak. Val me er niet meteen zo op aan.
              Excuseer me meneer. Het is gewoon dat hier wat tering rondhangt en dan ben ik wat uitgesproken, soms tegen mensen dit het niet verdienen.

Ik moest je idd er niet zo op aanvallen. Ken je het gezegd 1 rotte appel in de mand. Wel... in die andere mand had ik het te stekken. U zegt op een vriendelijke manier dat ik onvriendelijk ben. Vandaar dat ik ook mijn excuses aanbied.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Spaake, mijn leuter is echt tyfuszwaar, soms schraapt mijn koppie over de grond als ik naaktloop, kan ik jou een foto pm,en wellicht heb je tips, aangezien ze jou eikel bovenop je nek hebben gezet.
                negeer... (vraag men af wat andere mensen van dit geschrift denken)

Comment

Mij interesseert het weinig wat ze ervan denken, ps foto.van me aambei zou je daar eens naar willen kijken?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Mij interesseert het weinig wat ze ervan denken, ps foto.van me aambei zou je daar eens naar willen kijken?
                    Hahahaha heel mn beeldscherm onder de thee. Bedankt
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                      Begrijp er ook vrij weining van!
                      Maak je geen zorgen, als hij straks genoeg van ons heeft omdat we zijn zweverige kuttaal niet spreken is hij weer twee jaar de kloten op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X