Dagelijkse voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga ook me openbaarvervoer naar mijn begeleider...

Zit dan ook 2 uur in de trein, tram, bus om er te komen en dan moet ik ook nog terug.

maar ik heb het er wel voor over.

Comment

je kan ook via internet begeleiding krijgen xeno en dan ga je gewoon maandelijks 1 keertje langs om alles met elkaar door te nemen.
      eat eat eat and look like a freak!

Comment

kweee niet of ik de aanleg daarvoor heb om tot zover door te gaan eiglijk. .en of ik dat zelf wel wil tot zover..... ff over nadenken dus maar bedankt voor de info.

Greetz

Comment

aanleg heb je denk ik wel maar gewoon lekker door trainen man en over paar jaar zie je wel wer verder toch?
          eerst maar eens niet meer door de deur kunnen

Comment

.. zie de dag alvoor me dat het zover is.. eiglijk....me benen hebben ook nog genoeg tijd nodig..want die moeten behoorlijk wat werk nog hebben.. ...maaj ik vind het zelf gewoon leuk om met lichaam bezig te wezen en gespierd te worden weet niet of ik het aankan om mezelf op het podium te zetten met string well see

Comment

ik zag je fotos inderdaad net pas in je prohormonen topicje.
              je bent zker wel weer wat groter geworden alleen die puisten zijn ook net zo hard mee gegroeid zker
              en benen mogen wel met ietsjes meer intensiteit getraind worden
              okee on topic weer

Comment

zijn overigens allemaal alweer weg..gelukkig...kon gewoon niet tegen dat methyltest denk ik . .Ben nu rustig aant cutten.Komt allemaal goed met freekie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X