Wat drink jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat drink jij?

In de sportschool loopt iedereen met een bidon. Vaak zijn die doorzichtig en hebben een kleurtje.

Mijn vraag aan alle BN-leden, wat drinken jullie tijdens de training ?

Ikzelf drink vrijwel alleen water de hele dag door en ook op de training, maar zijn er ook lekkere alternatieven… ik ben benieuwd !?

Tijdens het trainen alleen water.
    Soms drink ik water met een druppeltje citroen erbij of water met een druppeltje siroop.
    Ook heb ik crystal clear wat redelijk weg te drinken is !
    Quitters never win !

Comment

Water en druivensap tijdens de training.

Comment

Ik drink enkel water gedurende de dag en tijdens mijn training. Af en toe gooi ik wat citroensap in me water. Verder drink ik enkel zwarte koffie qua drinken. En alcohol eens in de zoveel tijd.
        "Straight outta gym"

Comment

Ik drink tijdens training alleen water, overdag ook water en tijdens avondeten melk
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Bij het opstaan drink ik koffie.
            Heel de dag drink ik water.
            soms wat creatine door me drankje tijdens de training xD ,Ga ik vanaf nu wel ervoor al nemen.
            In de middag en avond soms wat fris. blijft lekker die zoete frisse limonade hehe
            Alcohol op een gelegenheid.

Comment

ik drink water+beetje fruitsap+ BCAA purepowder tijdens training
              Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Drink veel dingen:
                Tijdens trainen: citroensap + sinaasappelsap + water of alleen water.
                Ochtend drink ik melk tot middag eten.
                Daarna water en als ik thuis kom savonds laat vaak thee of limonade.
                Weekend wel eens wat frisdrank en tijdens uitgaan cola of water.
                Geen alcohol voor mij.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Tijdens trainen water, na het trainen vaak halfvolle melk. over de hele dag gezien drink ik voornamelijk water. In de ochtend koffie als ik moe ben en in de middag af en toe suikervrije limonade of cola/sinas light.

Comment

in ochtend en na training melk. 4 koppen zwarte koffie gedurende werkdag en de rest enkel water.

Comment

Originally posted by Rawis View Post

Mijn vraag aan alle BN-leden, wat drinken jullie tijdens de training ?
                      Water.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Tijdens training water.
                        Schijthekel aan die beachboys met hun body en fitshop shaker met alleen water erin...

Do you even lift brah!?

Comment

Water met soms wat limoensap, magere melk en soms thee of koffie
                          Ernstig noh!

Comment

Water.

Comment

Waterrr, koffie en 's avonds eens een colaatje light. 1 keer in de week drink ik alcohol, verder lekker rustig aan.
                              Ain't nothing to it, but to do it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X