laat ook maar... rare vogels
vraag over ontbijt + blender
Collapse
X
-
Wat je bij de meeste mensen zal zien is dat de whey in de melk word gedaan waar ook de havermout/brinta inzit.
Wat ik altijd doe is eerst mijn melk opwarmen 2 min op 800w en dan daarna met 1 scoop whey mixen en vervolgens de brinta erbijIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Je gaat van:
3-4 eieren (roerei),
3-4 lepels havermout met water,
2 broodjes in de toaster en dan een beetje tafelmargarine erop.
en ook weightgainer mammoth shake
naar:
wheyperfection,
havemout en water in de blender.
Denk je echt dat je van het laatste vol gaat zitten? Je krijgt dan ongeveer 4 keer minder kcal binnen dan in je eerste maaltijd. En waarom zou je alleen een shake willen nemen? Ik gok dat je dat makkelijker vindt dan eieren en brood klaarmaken. Bovendien verlies je hiermee het thermische effect van de eiwitten en je lichaam krijgt geen vetten binnen, wat je zeker 's ochtends goed kunt gebruiken.
Btw, in margarine zit veel transvet. Schrappen dus!
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostTering jantje zeg! Weer zo'n top-topic!
Is heel de Jostiband hier collectief lid geworden ofzo?Geen woorden, maar daden.
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostJe gaat van:
3-4 eieren (roerei),
3-4 lepels havermout met water,
2 broodjes in de toaster en dan een beetje tafelmargarine erop.
en ook weightgainer mammoth shake
naar:
wheyperfection,
havemout en water in de blender.
Denk je echt dat je van het laatste vol gaat zitten? Je krijgt dan ongeveer 4 keer minder kcal binnen dan in je eerste maaltijd. En waarom zou je alleen een shake willen nemen? Ik gok dat je dat makkelijker vindt dan eieren en brood klaarmaken. Bovendien verlies je hiermee het thermische effect van de eiwitten en je lichaam krijgt geen vetten binnen, wat je zeker 's ochtends goed kunt gebruiken.
Btw, in margarine zit veel transvet. Schrappen dus!
dus ik dacht dat ga ik dan maar ook doen is een beetje makkelijker om weg te werken en het duurt ook niet lang om het te maken.
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostTering jantje zeg! Weer zo'n top-topic!
Is heel de Jostiband hier collectief lid geworden ofzo?If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment