Aardappelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aardappelen

kom je er dik van als je er te veel eet?
    ik eet er soms 200 gram of 250 gram van in een dag

ken het me niet voorstellen..ghehe...

Comment

is gewoon een normale hoeveelheid.
      je zal er echt niet dik van worden, tis geen vet, maar kh die je er mee binnen krijgt, als het goed is verbrand je die ook weer, of je moet ze eten net voor je naar bed ga

250 gr aardappelen = 212.5 ckal
      6.5 eiwit
      46.5 kh
      valt wel mee toch
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

Van aardappels op zich zul je niet dik worden hoor.
        Ligt natuurlijk wel aan de rest van je voeding.

Comment

aardappels zijn gezond alleen de liters jus die er bij gaat is vaak minder
          Who's the Chef

Comment

En bovendien staan ze ook niet erg hoog op de GI Index dus zullen ze ook niet snel dik maken.
            Koolhydraten die hoog op de de lijst staan kunnen je wel sneller dik maken door erg hoge schommelingen te veroorzaken in je insuline pijl. Dit is bij aardappels ook niet echt het geval..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Feb. 23 2005,17:54)]En bovendien staan ze ook niet erg hoog op de GI Index dus zullen ze ook niet snel dik maken.
              Koolhydraten die hoog op de de lijst staan kunnen je wel sneller dik maken door erg hoge schommelingen te veroorzaken in je insuline pijl. Dit is bij aardappels ook niet echt het geval..

Grtz..
              niet mee eens.
              volgens boek van willet (voedingsdeskundige) zijn aardappelen juist helemaal niet aan te raden bij een laag glycemisch dieet. gekookte aardappelen verhogen je bloedsuiker en insulinepeil zelfs meer dan pure suiker.
              als je op deze link klikt en bij de database aardappelen invult zie je dat gekookte aardappellen index hebben van tot wel 101. meer dan pure suiker (70) dus.

maar op de volgende site is het weer wat anders 70 namelijk.
              linkie met voorbeelden van goede en slechte koolh

persoonlik vind ik aardapelen dus ook niet in laag glycemisch dieet passen

edit: veel fouten

I live to end the game

Comment

Hebben een best hoge GI. Maar dat maakt niet uit als je er bijv. vet of vezels bij eet, dat vertraagd de opname namelijk.

Van aardappels dik worden is onzin. Je kan niet van een bepaald product dik worden. Het gaat er om hoe het staat met je energiebalans. Als jij meer eet dan je nodig hebt wordt je dik, eet je minder dan nodig zal je afvallen.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Op deze site stond dat het 50 was. Dat vind ik niet echt hoog..

grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

maar in die tabel zie je wel dat het één van de sterkste je glucosepeil snel omhoog jaagt.
                    ik eet het zelf ook gewoon als het er is en wat keepitreal zegt er dik van worden is wat anders. maar wil je echt afvallen zal ik het zelf veranderen met volkorenpasta (niet te lang, 8 min gekookt)
                    I live to end the game

Comment

ik weet eigenlijk men energie behoefte niet, weet iemand waar ik dit kan uitrekenen???

Comment

Staan links op het board in dit gedeelte.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X