spiermassa kweken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spiermassa kweken

hey even een vraagje ik ben een 16 jarige jongen,woon in turkije,sinds een paar maanden lid van de sportschool nu zie je mijn buikspieren al wel een beetje als ik ze aanspan zie je zelfs al een beetje 6 blokjes. nu zegt de ene tegen mij je moet cardio doen anders zie je je spieren niet,de ander zegt jij moet eerst eten dan ga je spiermassa krijgen en groeien je spieren als jij cardio doet hebben je spieren niet genoeg voeding,en in de zomer zou ik cardio moeten gaan doen zodat het r strak bijstaat, even een vraagje moet ik nu wel cardio gaan doen? of eerst nog 2 a 3 maandjes flink eten en spier kweken en dan in de zomer extreme cario gaan doen ? alvast heel erg bedankt :-)

Bepaal eerst maar eens zelf wat jouw doelen zijn
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

wat is extreme cardio? hometrainer aan de rand van een afgrond zetten ofzo?
      Ernstig noh!

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
        hey even een vraagje ik ben een 16 jarige jongen,woon in turkije,sinds een paar maanden lid van de sportschool nu zie je mijn buikspieren al wel een beetje als ik ze aanspan zie je zelfs al een beetje 6 blokjes. nu zegt de ene tegen mij je moet cardio doen anders zie je je spieren niet,de ander zegt jij moet eerst eten dan ga je spiermassa krijgen en groeien je spieren als jij cardio doet hebben je spieren niet genoeg voeding,en in de zomer zou ik cardio moeten gaan doen zodat het r strak bijstaat, even een vraagje moet ik nu wel cardio gaan doen? of eerst nog 2 a 3 maandjes flink eten en spier kweken en dan in de zomer extreme cario gaan doen ? alvast heel erg bedankt :-)

je woont bij een mooie land:P

als je meer spiere wilt kweken dus eten, eiwitten zijn erg belangrijk

maar als je juist wilt dat je spieren wat droger beter uitkomen moet je afvallen dat kan door een dieet volgen of cardio

ik ben zelf van plan tot april te bulken en mischien dan cutten

Comment

precies neto,dat bedoel ik daar zat ik ook aan te denken,dan bouw ik nu nog meer spier op nu ik in een t-shirt loop zomer begint hier vroeg, maar vraagje als ik ga cutten verlies ik dan geen spiermassa?? en hoelang duurt t voordat je de blokjes goed kunt zien (sixpack) ik ben overigens ongeveer 1.74-61 kg en een vetpercentage van rond de 6.8% en 16 jaar oud

Comment

Rond de 6,8%?
            Als je daar rond zit zie je de blokjes wel zonder aanspanning ook.

Je bent 16 en wil nu bij 6.8% ook nog eens gaan cutten?
            Zou ik niet doen kerel, eet gewoon op behoefte dat is beter voor jou.

Comment

+1 voor op behoefte

Comment

Ik zou eerst gewoon massa pakken en daarna verder kijken want nu ben je waarschijnlijk super dun en heb je een sixpack maar dat ziet er echt niet mooi uit hoor.

Comment

nou nee ik heb dat berekent op de sportschool met zo'n apparaatje moet je gewicht invullen-leeftijd-lengte-geslacht en kwam zo'n 6.5-7% uit en ik ben niet super dun sterker nog er zit wel een laagje vet overheen,als ik mijn spieren aanspan zie je wel redelijk de blokjes,maar sinds de laatste week wat minder dus denk dat ik ben aangekomen

Comment

hey nog ff een vraagje ik heb zo'n 7% bf ben 16 en 1.74 lang, nu zie ik foto's met mensen met 10%+ bf en een zwaar afgetraind lijf, waarom zie je bij mij de blokjes dan niet zo goed als bij hun? zit er nog te weinig spier in? want als ik ze aanspan ziet het er best mooi uit, niet zwaar overdreven maar je kunt blokjes tellen als je een beetje kijkt, dus als er te weinig spier inzit de volgende vraag,hoe krijg ik meer spier in mijn buik, vooral de onderbuikspieren heb ik moeite mee mijn bovenste gaan veel harder, ik heb op de sportschool mogelijkheid tot sit-ups- een soort apparaat zit je op en dan voorover buigen met gewicht eraan,maar het probleem met sit-ups is dat ik het heel erg voel in mijn bovenste buikspieren en onderaan bijna niks en ik krijg een ontzettend rode koop waardoor ik er al gauw mee moet stoppen meestal :P nouja zijn veel vragen maar wil mijn gedachte echt in t sporten zetten, overigens voeding tsja ik woon thuis moet eten wat de pot schaft, sochtends paar boterhammetjes,soms bakken in olijfolie,andere keer pasta-pindakaas-kaas- smiddag's brood of het turkse (simit) savonds= gewoon wat de pot schaft heb ik niks in in te brengen wat wij ZEEEER vaak eten is rijst-pasta-en wortelen erbij spinazie rode bieten enzenz- af en toe rijst met kip. overigens woon ik in turkije en heb ik niet de mogelijkheid voor protiene producten want daar heb ik het geld niet voor en is hier verschrikeeeeelijk duur kost mij minimaal 100 euro per maand das 4x zoveel dan de sportschool kost heb geen inkomsten en voor turkse begrippen je kunt er hier een huisje van huren :P dus dat wordt m niet

Comment

hey nog ff een vraagje ik heb zo'n 7% bf ben 16 en 1.74 lang, nu zie ik foto's met mensen met 10%+ bf en een zwaar afgetraind lijf, waarom zie je bij mij de blokjes dan niet zo goed als bij hun? zit er nog te weinig spier in? want als ik ze aanspan ziet het er best mooi uit, niet zwaar overdreven maar je kunt blokjes tellen als je een beetje kijkt, dus als er te weinig spier inzit de volgende vraag,hoe krijg ik meer spier in mijn buik, vooral de onderbuikspieren heb ik moeite mee mijn bovenste gaan veel harder, ik heb op de sportschool mogelijkheid tot sit-ups- een soort apparaat zit je op en dan voorover buigen met gewicht eraan,maar het probleem met sit-ups is dat ik het heel erg voel in mijn bovenste buikspieren en onderaan bijna niks en ik krijg een ontzettend rode koop waardoor ik er al gauw mee moet stoppen meestal :P nouja zijn veel vragen maar wil mijn gedachte echt in t sporten zetten, overigens voeding tsja ik woon thuis moet eten wat de pot schaft, sochtends paar boterhammetjes,soms bakken in olijfolie,andere keer pasta-pindakaas-kaas- smiddag's brood of het turkse (simit) savonds= gewoon wat de pot schaft heb ik niks in in te brengen wat wij ZEEEER vaak eten is rijst-pasta-en wortelen erbij spinazie rode bieten enzenz- af en toe rijst met kip. overigens woon ik in turkije en heb ik niet de mogelijkheid voor protiene producten want daar heb ik het geld niet voor en is hier verschrikeeeeelijk duur kost mij minimaal 100 euro per maand das 4x zoveel dan de sportschool kost heb geen inkomsten en voor turkse begrippen je kunt er hier een huisje van huren :P dus dat wordt m niet

adam eten simit is als wit brood heb je niks aan en wete in turkije is rood vlees duur maar ee kip en vis kopen moet wel lukken en die 6pack mischien beetje nieuwe buikoefeningen erin stoppen mischien helpt legraise enzo wel voor de onderste 2e blokjes en ik zou ook me benen trainen helpt ook een beetje voor je buik

en ik ben even langs als jij 2cm langer en weeg veel zwaarder vind dat je niet moet cutten maar je moet zelf weten want je hebt ook a eenl laag vp

Comment

conclusie; je hebt geen 7% BF maar meer.....

Comment

verschijdende keren met t apparaat gemeten 6.5-7.4% max hangt ervanaf hoe hard je erin knijpt hield m normaal vast kom telkens op een gemiddelde van 7% maar iemand nog goeie tips voor onderste 2 blokjes??

Comment

verschijdende keren met t apparaat gemeten 6.5-7.4% max hangt ervanaf hoe hard je erin knijpt hield m normaal vast kom telkens op een gemiddelde van 7% maar iemand nog goeie tips voor onderste 2 blokjes??

heb je wel boven gelezen?? legraise is een van de beste oefening voor de onderste

Comment

Meten met een apparaat is compleet onnauwkeurig. Je zal waarschijnlijk op 10+% zitten. Wat zijn de rest van je stats?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X