Veel dorst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by haci View Post
    Dank voor de antwoord, ik ga dit doen na zaterdag, kijken wat de huisarts zegt.

nu is het tijd om te deadliften
    Na zaterdag hoeft het niet meer, als je suiker hebt dan weet je dat waarschijnlijk direct. Vingerprikje en klaar....

Comment

Meet eens 's ochtends nuchter je bloedsuiker waarde. Als je de hele nacht niets binnengekregen hebt en dan een nuchtere waarde van boven de 7mmol/L hebt, is het met (grote) zekerheid te zeggen dat je diabetes hebt.
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Blijf zo drinken zoals je deed; als het DI is, gaat minder drinken complicaties opleveren. Laat weten wat de diagnose was, ben benieuwd.
        Ook bij veel anderen oorzaken kan het complicaties opleveren toch, zoals bijvoorbeeld nierproblemen?
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

In casu gaat het erom dat hij veel drinkt, wellicht obv diabetes mellitus of diabetes insipidus. Hij plast sowieso veel. Als hij dan opeens de inname afkapt, bestaat de kans op hyperosmolaliteit, en dat moeten we natuurlijk voorkomen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

In casu gaat het erom dat hij veel drinkt, wellicht obv diabetes mellitus of diabetes insipidus. Hij plast sowieso veel. Als hij dan opeens de inname afkapt, bestaat de kans op hyperosmolaliteit, en dat moeten we natuurlijk voorkomen.
            Wat schattig dat je denkt dat ik dat allemaal begrijp

Wat is hyperosmolaliteit? Iets wat het uitdrogen alleen maar stimuleert ofzo? Want van google word ik niet wijzer, hooguit dat het een elektrolyten stoornis is, en veel linken over diabetes?

Comment

Teveel deeltjes in je bloed waardoor je cellen hun vocht kwijtraken aan het bloed en dus krimpen. Kan schadelijk zijn bij teveel krimp. Dat is overigens de essentie van osmose: water reist naar de grootste concentratie deeltjes tot beide gebieden eenzelfde concentratie deeltjes hebben.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ah oke, helder

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Ah oke, helder
                  Jammer genoeg is je keukengerei dat niet..

Comment

Wat ik dat nog niet begrijp is waarom ik er nu last van krijg, toen ik 20 kilo zwaarder was had ik er geen problemen mee ..

Overgings wel een nieuwe max op deadlift
                    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Afspraak is zaterdag, dank u voor de reactie =]

Ik weet niet hoe suikerziekte werkt, maar wat ik wel weet is dat ik suiker totaal uit mijn dieet heb gehaalt, 4 maanden lang heb ik niets tot heel weinig aan suiker binnengekregen, als ik geen caffeine pillen had zou ik waarschijnlijk overal in slaap vallen.. het geen dat waar ik ook een beetje mee zit is dat ik de afgelopen anderhalve maand, sinds het is begonnen niet ben afgevallen.. terwijl ik clean, deflict eet en mijn cardio gewoon doe nets als de maanden ervoor, maar dat is een ander probleem.
                      Suc6 zaterdag.
                      Ik ben benieuwd
                      Chaka Chaka Boy

Comment

Vandaag langs gegaan bleek mijn huisarts afwezig te zijn, morgen gesloten dus moet nog een nieuwe afspraak maken.

Ik was er vergeten bij te zetten dat dit veel dorst alleen op trainingsdagen voorkomt, want het meeste drink ik ook tijdens de krachttraining sessie, normale rust dagen drink ik denk ik 2-4Liter.

Comment

Kan nog, maar is relatief veel.

sigpic

Comment

Kan nog, maar is relatief veel.
                            Mij werd altijd verteld veel drinken, dus al meteen vanaf het begin ( ik nam de eerst 6 weken creatine) dronk ik heel erg veel, het was eerst 500 ml per trainings sessie en 2x cardio ("deed kris gethin eerste 10 weken ) daaarna een liter en nu is het al gauw 4 liter geworden

maarja ik voel me niet slechter hierdoor, voel me beter als 4 maanden geleden toen ik begon.

Comment

Vandaag langs gegaan bleek mijn huisarts afwezig te zijn, morgen gesloten dus moet nog een nieuwe afspraak maken.

Ik was er vergeten bij te zetten dat dit veel dorst alleen op trainingsdagen voorkomt, want het meeste drink ik ook tijdens de krachttraining sessie, normale rust dagen drink ik denk ik 2-4Liter.
                              Klote is dat
                              Maarja kan een spoedgeval zijn dan is het logisch
                              Zo niet wat een waardelose dokter.
                              Chaka Chaka Boy

Comment

Mij werd altijd verteld veel drinken, dus al meteen vanaf het begin ( ik nam de eerst 6 weken creatine) dronk ik heel erg veel, het was eerst 500 ml per trainings sessie en 2x cardio ("deed kris gethin eerste 10 weken ) daaarna een liter en nu is het al gauw 4 liter geworden

maarja ik voel me niet slechter hierdoor, voel me beter als 4 maanden geleden toen ik begon.
                                De vraag is alleen drink je omdat je veel dorst hebt of omdat je het gezond vindt. Het eerste geval is vreemd met zulke hoeveelheden, het tweede is een heel ander verhaal.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X