stoppen met brood eten ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Silk View Post
    Die rijstkokers klinken als een geschenk uit de hemel, hebben jullie dan meteen een kwalitatief goede gekocht of gewoon een goedkoop dingetje?
    Die dingen bij de kijkshop zijn kwalitatief goed en betaalbaar
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik maak altijd voor 2 dagen en per maaltijd doe ik er een klein blikje groente bij dit is goed te doen als je afwisselt met groente ook goed vol te houden. Maar af en toe brood is wel lekker natuurlijk.

Comment

Originally posted by Silk View Post
        Die rijstkokers klinken als een geschenk uit de hemel, hebben jullie dan meteen een kwalitatief goede gekocht of gewoon een goedkoop dingetje?

Gewoon 1 bij de blokker, kijkshop ofzo echt perfect zo'n ding
        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
          meer granen volkoren brood is toch niet slecht
          Meergranenbrood is vrijwel nooit volkoren brood? Volkoren is een beschermde term, meergranen niet.

Originally posted by Nocerino View Post
          Rijstkoker is de shit. Rijst wassen, water vullen, knopje naar beneden, binnen kwartiertje rijst klaar.
          Dat is nieuw voor me
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Dingen zijn ideaal, nam ze ook mee als ik naar buitenland ging.
            Scheelt me veel tijd en je kan hem ook op warmhouden zetten.

Maar waarom geen brood meer?Brood is niks mis mee als je niet let op zout en glutenellende.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Maar waarom geen brood meer?Brood is niks mis mee als je niet let op zout en glutenellende.
              Ja! Lekker met hagelslag!!!

Comment

Rijst voor een hele week koken??

Ik eet ook geen brood meer. 1pak rijst,pwo shake,appel,banaan en mn vaste ontbijt en ik kom precies op mn kh uit en hoef ik niet moeilijk te doen mrt rijstwegen hehe

Comment

Ik eet mijn rijst meestal met roerbakgroente, gemarineerde kip en een scheutje zoet-zure saus, tijdens het koken bak ik mijn kip en groente en binnen 10 mins heb je t klaar.

Comment

Mijn ontbijt bestaat sinds kort uit kwark, speltvlokken (is een graansoort, lekkerder dan havervlokken, rozijntjes en een paar noten. Ook goed te doen

Comment

ik eet meestal volkoren pannenkoeken met bananenschijvjes en plakjes kipfilet als ontbijt. is ook prima te doen.

Comment

In een rijstkoker kun je ook groenten en zelfs complete gerechten en soepen klaarmaken. Erg handig, zo'n apparaat.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                          Rijstkoker vond ik ook altijd maar onzin en kastvulling... maar ik ben er volledig op terug gekomen. Wat een ideale dingen zijn dat, superfijn.

Ik vergeet nog wel eens dat ik aan t koken ben. Met zon rijstkoker maakt t ook niet uit, omdat hij wel uitslaat. Een pan met zwarte rijst kan dan niet meer
                          Je bent niet alleen . Laatst nog een mooie portie zwart gebakken pasta weten te fabriceren.

OT: Waarom per se rijst? Rijst vind ik persoonlijk een carb bron die moeilijk weg eet in vergelijking met pasta en havermout. Kaneel door de rijst of gewoon een woksaus er doorheen knallen.

Comment

Ik maak het iets natter, 500 gr rijst met 1 liter water is normaal, maar ik doe er een 150 ml extra bij, lekker nat is lekker
                            Doe er vaak ook rozijnen doorheen en laat ze mee koken, beetje notenolie daarna erdoorheen, vis en het is klaar, vis doe ik in de stomer
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                              Ja! Lekker met hagelslag!!!
                              Elke dag en broodje pindakaas... jamjam!
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by frankey View Post
                                Ja waarom geen brood meer willen eten? meer granen volkoren brood is toch niet slecht met een flinke plak kipfilet of ? Rijst en kip komt me de stort af en toe al uit, heerlijk dan een sneetje brood

Gr

Originally posted by Robbie1970 View Post
                                Dingen zijn ideaal, nam ze ook mee als ik naar buitenland ging.
                                Scheelt me veel tijd en je kan hem ook op warmhouden zetten.

Omdat "ze " allemaal denken dat je op rijst en kip vanzelf een Coleman word

Originally posted by Teddek View Post
                                Elke dag en broodje pindakaas... jamjam!
                                ZOu de basis moeten zijn voor iedereen ! Brood met pindakaas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X