stoppen met brood eten ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stoppen met brood eten ?

ik heb een vraag

eigenlijk wil ik helemaal stoppen met brood eten

eet nu om 9 uur smorgens nog 6 stukken brood

en nu wil ik mijn brood vervangen door rijst

nu is mijn vraag hoe kan je rijst zo maken dat het a makkelijk is om klaar te maken en b niet zo droog

zo dat je het lekker door kan eten
    i'll be never strong enough

tomaat of tomatenpuree met klein beetje water en avocado/olijfolie voor wat gezonde vetten. dan nog wat broccoli en kip erbij. en afmaken met wat peper, gedroogde kruiden en een snufje zout.
    smakelijke en makkelijke maaltijd
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by deadfaces79 View Post
      ik heb een vraag

eigenlijk wil ik helemaal stoppen met brood eten

eet nu om 9 uur smorgens nog 6 stukken brood

en nu wil ik mijn brood vervangen door rijst

nu is mijn vraag hoe kan je rijst zo maken dat het a makkelijk is om klaar te maken en b niet zo droog

zo dat je het lekker door kan eten
      gewoon met zo een rijstkoker ,als je dan daar ook nog eens een schuitje olijfolie en optioneel ook nog paprika toevoegt ! heeeeeeeeeeeeeeerlijk

Maar als dit ook wel zo gezond is geen idee .

Comment

Ik bv eet eigenlijk geen brood meer dus het is zeker te doen.
        Ik kook het gewoon in BULK, met de kilo's, dan afgewogen in zakjes en de vriezer in zodat ik zeker twee weken toe kom.
        Om het lekker te maken kan je toch een sausje ofzo toevoegen. Zolang het maar in je Macro's in rekent. Ik heb er weinig last van, 'k eet het zo op maar meestal met een stukje kip die dan weer wel lekker gekruid is !
        http://www.facebook.com/extremefitness2013
        for fitness and bodybuilding motivation

Comment

Originally posted by Botjebuilder23 View Post
          gewoon met zo een rijstkoker ,als je dan daar ook nog eens een schuitje olijfolie en optioneel ook nog paprika toevoegt ! heeeeeeeeeeeeeeerlijk

Maar als dit ook wel zo gezond is geen idee .
          Ik vind dit zelf een waste of money, je kan snel gewoon pan met water vullen 8 minuten laten koken en dan ff laten drogen en klaar. Meestal kan je een grote pan maken voor de hele week

OT: je kan wat wokgroenten erbij doen en de jus waarmee je het kookt als saus gebruiken (mits je het niet laat aanbranden )
          Of wat citroenwater erbij
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Rijstkoker vond ik ook altijd maar onzin en kastvulling... maar ik ben er volledig op terug gekomen. Wat een ideale dingen zijn dat, superfijn.

Ik vergeet nog wel eens dat ik aan t koken ben. Met zon rijstkoker maakt t ook niet uit, omdat hij wel uitslaat. Een pan met zwarte rijst kan dan niet meer
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Rijstkoker vond ik ook altijd maar onzin en kastvulling... maar ik ben er volledig op terug gekomen. Wat een ideale dingen zijn dat, superfijn.

Ik vergeet nog wel eens dat ik aan t koken ben. Met zon rijstkoker maakt t ook niet uit, omdat hij wel uitslaat. Een pan met zwarte rijst kan dan niet meer
              Het is maar puur hoe je het gebruikt en wanneer, ik zet alleen mijn rijst pan op en zet de timer aan en daarna gooi ik het water eruit
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

indd doe het gewoon in de pan

en moet elke dag zo rond de 3800 kcal op eten

eet elke dag ook een bak pasta op en dat maak ik ook voor 1 heleweek klaar
                dus zo ga ik het ook doen met rijst

mijn vraag is alleen hoe hou je het simple maar niet droog

en zo ja is misschien ook koud goed te eten want kan niet altijd warm maken
                i'll be never strong enough

Comment

Originally posted by deadfaces79 View Post
                  indd doe het gewoon in de pan

en moet elke dag zo rond de 3800 kcal op eten

eet elke dag ook een bak pasta op en dat maak ik ook voor 1 heleweek klaar
                  dus zo ga ik het ook doen met rijst

mijn vraag is alleen hoe hou je het simple maar niet droog

en zo ja is misschien ook koud goed te eten want kan niet altijd warm maken
                  Zoals ik al aangaf olijfolie toevoegen dat houd het simpel en niet droog .

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                    Het is maar puur hoe je het gebruikt en wanneer, ik zet alleen mijn rijst pan op en zet de timer aan en daarna gooi ik het water eruit
                    Geeft niet hoor, dat lezen moeilijk is. Kan je ook niets aan doen.
                    Denk ik dan maar

Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Rijstkoker is de shit. Rijst wassen, water vullen, knopje naar beneden, binnen kwartiertje rijst klaar.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Geeft niet hoor, dat lezen moeilijk is. Kan je ook niets aan doen.
                        Denk ik dan maar

Hahaha klopt sorry lezen is niet mijn sterkste kant

Comment

Brood is lekker man!
                          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ja waarom geen brood meer willen eten? meer granen volkoren brood is toch niet slecht met een flinke plak kipfilet of ? Rijst en kip komt me de stort af en toe al uit, heerlijk dan een sneetje brood

Gr
                            Een dag niet getraind...

Comment

Die rijstkokers klinken als een geschenk uit de hemel, hebben jullie dan meteen een kwalitatief goede gekocht of gewoon een goedkoop dingetje?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X