Laatse tijd wat serieuzer gaan eten ivm bulk.meer eieren,2x kwark per dag,2x kip met rijst per dag aantal shakes opgedreven,boterhammen met kip.Goed bezig dacht ik...Dacht ik bij mezelf toch maar eens uitrekenen of dit alles wel zo is.en ben er dus aan begonnen
Wat ik eet per dag,ik probeer om de 2-3 uur wat te eten weliswaar verschillende tijdstippen vanwege ploegensysteem,economisch werkloosheid, maar eet wel elke weekdag hetzelfde en in het weekend pas ik het zoveel mogelijk toe.
gewicht: 78,1
14% vh
1,79m groot
volgens voedingbehoefte.nl zijn mijn behoeften het volgende
2970+300 voor bulk dus 3270.
78,1 x 2,5 voor eiwitten-195 eiwitten
448gr Kh
66gr vetten
als ontbijt-onmiddelijk na het wakker worden
-banaan
-whey(whey perfection) 1scoop-28gr
-300ml halfvolle melk
-40gr ultrafine oats
2 maaltijden met rijst en kip per dag tijdens de ochtendshift is dit om 9u s'morgen en om 5-6u s'avond,late shift 11u30 en om 5u terug
250gr kipfilet,150gr zilvervliesrijst,300gr groenten(roerbak AH)en 4 eieren
dit is voor beide maaltijden samen berekend
-2x kwark half uur voor het slapen gaan en ook een bak als tussenmaaltijd.om iedere 2u iets binnen te krijgen
-4sneden volkoren brood belegd met kippewit eet ik bij mijn bak kwark die ik als tussenmaaltijd gebruik
-als 2e tussenmaaltijd nuttig ik nog een shake
again 300ml halfvolle melk,40gr oats,28gr whey
ivm werk is dit een gemakkelijke plaatsvervanger van een vaste maaltijd
als pre-workout strong en na de training nog een shake met 28 gr whey en 40gr oats
Dit kom ik uit
3222,9kcal-voor een bulk is dit goed
339,4 eiwitten---144,4 te veel(dacht zelf dat dit goed zat wegens geen vetophoping)maar neem er dus toch veel te veel op
Kh 332,4---115 te weinig
68,9 Vet wat dan ook weer goed zit
begon aardig wat aan te passen maar zit nu helemaal vast.krijg de eiwitten niet genoeg omlaag omdat mijn kcal,vet dan teveel zakken.en bij Kh omhoog brengen schieten die eiwitten ook terug omhoog
kan iemand mij hierbij helpen om dit op orde te krijgen telkens bij de aanpassingen klopt iets anders niet meer word er gek van.
Wat ik eet per dag,ik probeer om de 2-3 uur wat te eten weliswaar verschillende tijdstippen vanwege ploegensysteem,economisch werkloosheid, maar eet wel elke weekdag hetzelfde en in het weekend pas ik het zoveel mogelijk toe.
gewicht: 78,1
14% vh
1,79m groot
volgens voedingbehoefte.nl zijn mijn behoeften het volgende
2970+300 voor bulk dus 3270.
78,1 x 2,5 voor eiwitten-195 eiwitten
448gr Kh
66gr vetten
als ontbijt-onmiddelijk na het wakker worden
-banaan
-whey(whey perfection) 1scoop-28gr
-300ml halfvolle melk
-40gr ultrafine oats
2 maaltijden met rijst en kip per dag tijdens de ochtendshift is dit om 9u s'morgen en om 5-6u s'avond,late shift 11u30 en om 5u terug
250gr kipfilet,150gr zilvervliesrijst,300gr groenten(roerbak AH)en 4 eieren
dit is voor beide maaltijden samen berekend
-2x kwark half uur voor het slapen gaan en ook een bak als tussenmaaltijd.om iedere 2u iets binnen te krijgen
-4sneden volkoren brood belegd met kippewit eet ik bij mijn bak kwark die ik als tussenmaaltijd gebruik
-als 2e tussenmaaltijd nuttig ik nog een shake
again 300ml halfvolle melk,40gr oats,28gr whey
ivm werk is dit een gemakkelijke plaatsvervanger van een vaste maaltijd
als pre-workout strong en na de training nog een shake met 28 gr whey en 40gr oats
Dit kom ik uit
3222,9kcal-voor een bulk is dit goed
339,4 eiwitten---144,4 te veel(dacht zelf dat dit goed zat wegens geen vetophoping)maar neem er dus toch veel te veel op
Kh 332,4---115 te weinig
68,9 Vet wat dan ook weer goed zit
begon aardig wat aan te passen maar zit nu helemaal vast.krijg de eiwitten niet genoeg omlaag omdat mijn kcal,vet dan teveel zakken.en bij Kh omhoog brengen schieten die eiwitten ook terug omhoog
kan iemand mij hierbij helpen om dit op orde te krijgen telkens bij de aanpassingen klopt iets anders niet meer word er gek van.
Comment