Vragen over mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen over mijn voedingsschema

Hoi,

Ik ben john 24j, 83 kg, 1m76. Ik train nu ongeveer zo een vier jaar maar steeds met hier en daar een kleine pauze tussen. Dit was ook altijd "naturel", dus zonder steroiden. Ik heb me al een hele tijd ingelezen op het internet en op de forums hoe het net zit met de voeding. Daaruit ben ik al wat wijzer geworden maar toch nog niet helemaal hoe het moet. Mijn bedoeling is aankomen in spiermassa en de vetlaag verminderen. Maar wie wilt dit niet ?! ... Ik weet zelf mijn vetpercentage niet. Maar laten we zeggen dat er toch wel een kg of 15-17 vet te vinden is. Althans dat denk ik toch.

Dus heb ik een voedingsschema samengesteld voor mezelf. Wat jullie wel moeten weten is dat ik nu net 2 weken in een winny oraal kuurtje zit en heb nog een 7 dagen te gaan omdat ik ga overlappen met een testo kuur voor 12 weken en zou dan de laatste 20 dagen uit mijn testo kuur komen met nog eens 100 tabs winny oraal. Dit om droger uit de kuur te komen. Tijdens de kuur ga ik ook iets nemen om oestrogeen tegen te werken (namlijk "arid.." ) Weet niet of ik het product hier mag noemen dus.. En als nakuur zou ik "nolv.." nemen om ook het oestrogeen tegen te werken. Zo zal ik (hopelijk) geen last krijgen van dit effect.

Na elke training doe ik 15 min cardio. De vragen na dit hele verhaal zijn dan wat er nog kan aangepast worden aan mijn voeding als je weet dat ik dus wil aankomen in spiermassa & natuurlijk niet in vet. Meer eiwitten dan koolhydraten zijn gewenst heb ik vernomen. Maar weet niet of dit wel goed zit als ik alles zo eet. Mijn kcal die ik inneem per dag zijn namelijk te weinig denk ik. Maar ik zit in een dilemma omdat ik niet wil aankomen in vet, maar ook niet te weinig ga eten zodanig dat ik niet goed bijkom in spiermassa. Dus daarom vraag ik de meningen van mensen met ervaring. De 2de vraag is dan wat vinden jullie van de kuur op zich ? Ik wil niet echt een overdreven beest worden, wel massa bijkomen en droog komen te staan. Ben niet bang van inspanning. Ik train nu 5,6 / week. Denk dat dit te veel is om goed te herstellen omdat je spieren 24h de tijd nodig hebben om dit te doen. En na 24h sta ik al terug op de fitness dus.. Naturel kwam ik altijd al goed bij van mezelf qua spiermassa en tegen de zomer heb ik nooit echt last van heel veel vet want ik verbrand wel makkelijk bij inspanning.

Na 2 weken winny zie ik wel al vooruitgang, spieren zijn harder, beetje voller & heb meer kracht.
    In bijlage vinden jullie mijn voedingsschema voor ma-vrij. Op zaterdag & zondag is het steeds ook iets van wat er in de week gemaakt wordt in de middag. Dus redelijk "gezond". De shake die ik gebruik is een weight gainer "mass perf..." van "bodyen.. .nl" . Terwijl ik beter een whey proteine genomen had denk ik. Ik zie dat ik te weinig eet om goed aan te komen. Maar wat kan ik verbeteren ?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
    Attached Files

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X