wat ik zoal eet op een dag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat ik zoal eet op een dag

ik zit nu 2 maanden in de gym,merk dat er best wat kracht en spier bijkomt naar mijn gevoel,ik heb geen eetschema moet beetje eten wat de pot schaft, maar wat ik zo ongeveer eet

sochtend's 2 botherhammen pindakaas/pasta/worst

rond 10.00 2 botherhammen met zelfde ongeveer (stiekem tijdens de les,hihi,veel mensen zeggen dat pasta ongezond is,maar zit ook zo'n 5.5 gram proteine in per 100 gr)

rond 12.00 wat brood

dan rond 15.00 ofzo

savond's eet ik wat de pot schaft heel vaak, rijst/pasta/kleine graanbolletjes (veel gegeten in turkije even naam kwijt ) kip/groenten/ etcetc, brood is meestal bruin, overigens pak ik gerust 2 borden (soms dan een 3e met een beetje erop) van rijst of pasta

af en toe ook nog wel een gezond snackje,stuk fruit,sweekend's als ik mijn zakgeld heb koop ik een pak melk met weinig vet/zak met nootjes 250 gr spreid ik over paar daagjes,zijn btw amandelen (bijna 20% proteine!

weet iemand of dit goed en gezond is om spier te kweken?

btw ben 16,62 kg,bf rond de 7% (met apparaat gemeten) gemiddelde genomen kwam rond de 7% en 1.75 lang

Originally posted by mikaildelhij View Post
    ik zit nu 2 maanden in de gym,merk dat er best wat kracht en spier bijkomt naar mijn gevoel,ik heb geen eetschema moet beetje eten wat de pot schaft, maar wat ik zo ongeveer eet

sochtend's 2 botherhammen pindakaas/pasta/worst

rond 10.00 2 botherhammen met zelfde ongeveer (stiekem tijdens de les,hihi,veel mensen zeggen dat pasta ongezond is,maar zit ook zo'n 5.5 gram proteine in per 100 gr)

rond 12.00 wat brood

dan rond 15.00 ofzo

savond's eet ik wat de pot schaft heel vaak, rijst/pasta/kleine graanbolletjes (veel gegeten in turkije even naam kwijt ) kip/groenten/ etcetc, brood is meestal bruin, overigens pak ik gerust 2 borden (soms dan een 3e met een beetje erop) van rijst of pasta

af en toe ook nog wel een gezond snackje,stuk fruit,sweekend's als ik mijn zakgeld heb koop ik een pak melk met weinig vet/zak met nootjes 250 gr spreid ik over paar daagjes,zijn btw amandelen (bijna 20% proteine!

weet iemand of dit goed en gezond is om spier te kweken?

btw ben 16,62 kg,bf rond de 7% (met apparaat gemeten) gemiddelde genomen kwam rond de 7% en 1.75 lang

Tjaa... Je kan hiermee afvallen of aankomen. Kcal in kcal uit om het even makkelijk te zeggen. Ik kan zeggen dat ik elke dag beetje havermout en pasta eet is dit goed? Weet niet? Hoeveel? Hoe oud ben je. blablabla. Ik zou zeggen nee dat is niet goed.
    Tel een beetje hoeveel je binnen krijgt.
    En dan nog iets je zegt dat je op gevoel meer spier krijgt, maar zegt de weegschaal dat ook?

Comment

Je bent 16,62 kg?Niels?....Holgerson??Das lang geleden zeg?
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

ik heb een laag vetpercentage kan nog wat af maar hoef nog niet de ''shredded'' look komt over paar maanden wel als ik cardio doe, nouja het is best verschillend wat ik eet, en aangezien ik op mijn 14e ook al 60 kg woog neem ik aan dat ik in die 2 jaar vet heb verloren en lengte/spier ben aangekomen

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
          ik heb een laag vetpercentage kan nog wat af maar hoef nog niet de ''shredded'' look komt over paar maanden wel als ik cardio doe, nouja het is best verschillend wat ik eet, en aangezien ik op mijn 14e ook al 60 kg woog neem ik aan dat ik in die 2 jaar vet heb verloren en lengte/spier ben aangekomen
          Mooie aannamen. Als jij gewoon gaat tracken wat je eet kan je het zeker weten. .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X