ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ontbijt

Als ontbijt doe ik: 500 ml kwark, havermout, appel en wil er whey protein bij doen. Kan ik dat gewoon door m´n kwark gooien, of moet dat apart?

Ik eet kwark ´s morgens omdat ik overdag op school zit, en dus weinig kan eten, zodat ik alvast wat eiwit binnen heb voor de rest vd dag.

Kan er gewoon bij. En je kan even veel eten op school als thuis.

Comment

Krijg je dan niet, als je je whey protein door je kwark doet, dat je whey protein ook langzame eiwitten worden dan? Omdat ze gemengd met kwark zijn, had ik ergens gelezen namelijk.

Comment

Hoi Peter,

Ik snap dat je kwark neemt omdat je weinig kan eten overdag. Maar ik raad je toch aan om snelle eiwitten in de ochtend te nemen, op dat moment heeft je lichaam ze namelijk hard nodig. Je hebt vast wel pauze toch of een tussenuur of iets dergelijks?

Om verder antwoord te geven op je vraag, zoals optiflex zegt, dat is mogelijk ja.
        http://www.body-supplies.nl

Comment

Originally posted by bodysupplies View Post
          Hoi Peter,

Ik snap dat je kwark neemt omdat je weinig kan eten overdag. Maar ik raad je toch aan om snelle eiwitten in de ochtend te nemen, op dat moment heeft je lichaam ze namelijk hard nodig. Je hebt vast wel pauze toch of een tussenuur of iets dergelijks?

Om verder antwoord te geven op je vraag, zoals optiflex zegt, dat is mogelijk ja.
          Dankje voor je reactie!!

whey protein neem ik dan ´s morgen als snelle eiwit.

Wat kan ik dan op school eten? Eet nu 8 droge boterhammen. Kipfilet lus ik niet, dat kots ik echt uit, en pindakaas zit te veel vet in..

Comment

anders bak je vorige avond tog kipsnippers ofzo en doe je volgende dag op je brood? lekker hoor

Comment

Pindakaas te veel vet? Het zijn vooral goede vetten die in pindakaas zitten. Weet niet precies wat je doel is, maar in ieder voedingsschema horen ook vetten te zitten. Voordat ik antwoord kan geven op wat je zou kunnen eten op je brood is het wel belangrijk om te weten of je wilt aankomen of afvallen
              http://www.body-supplies.nl

Comment

Originally posted by bodysupplies View Post
                Pindakaas te veel vet? Het zijn vooral goede vetten die in pindakaas zitten. Weet niet precies wat je doel is, maar in ieder voedingsschema horen ook vetten te zitten. Voordat ik antwoord kan geven op wat je zou kunnen eten op je brood is het wel belangrijk om te weten of je wilt aankomen of afvallen
                Droog trainen, en nog wel wat vet verliezen.

Lukt alleen niet, voedingschema maken is moeilijk, omdat ik ´s avonds moet eten wat de pot schaft, dus van te voren niet weet wat ik ´s avonds eet.

Voor de rest eet ik:

´s morgens

500 ml kwark.
                ongeveer 50 gram havermout.
                1 appel
                30 gram whey protein

Overdag op school 6 boterhammen als ik thuis kom 2 boterhammen met pindakaas. En een banaan.

avondeten paar aardappelen, groenten, beetje jus, en een stok mager rundvlees

na trainen nog 30 gram whey protein

500 ml kwark voordat ik ga slapen.

voor de rest drink ik alleen water.

Lijkt me eerder te weinig eten als te veel, daarnaast doe ik nog veel hardlopen en voetbal, en 4x in de week massa trainen, kom wel aan in spiermassa, maar vet gaat maar niet weg.. begrijp er niks van..

Comment

zou 's morgens gewoon 75 gram havermout nemen met eventueel een banaan. daar de whey shake bij.

kip is niet de enige bron van proteine, overdag kun je ook gewoon broodjes tonijn, zalm of gekookt/gebakken ei eten.

kwark voor het slapengaan is goed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X