Voedingschema Bulken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema Bulken

Hoi!

Ik ben nieuw hier dus misschien even wat info over mezelf.
    Ik heb 3 weken geleden een abbo genomen in de fitness/sportschool/..
    Ik wil dan ook het maximale eruit halen en met een voedingschema beginnen.

Gegevens:

- Man
    - 16,5 jaar
    - 1m 80
    - 62kg

Ik ben vrij mager dus zou willen bulken..
    Ik wil het wel zo clean mogelijk houden zodat ik er zeker van ben dat het niet allemaal vet is dat ik aankom.

Het schema:

- 2585kcal voor onderhoud
    - + 500kcal (bulken) = 3085kcal.

Ik heb inderdaad als totaal 2821Kcal's maar het avondeten is er nog niet bijgerekend (dit verschilt elke dag) maar ik denk dat avondeten zeker 200-300 kcal's bevat, niet?

Ik ben dus nog nieuw hierin en ik denk dat het wel redelijk opgesteld is na hier en daar wat gelezen te hebben maar ben het helemaal niet zeker..

Graag advies!

Alvast bedankt!

Hoi, ziet er wel goed uit hoor maar even een paar dingetjes.
    Die appel voor het slapen zou ik weg laten en vervangen voor noten (En je noten wat meer verdelen over de hele dag). Wat hoger in vetten en koolhydraten zitten en je kan ook lager in eiwitten, ga uit van 2/3x je lichaamsgewicht. Tonijn, koop die met olijfolie voor meer vetten.

En avondeten 200-300 kcal kan niemand zeggen zou je zelf een gemiddelde even moeten berekenen.
    Ik zou ook wat meer afwisselen inplaats van alleen brood en kippenwit maar dat is je eigen keus.
    En die soep is dat zelfgemaakte? anders zou ik die er ook uitgooien.

Succes met bulken!

Even kijken of je hier op aan komt anders wat calorieën erbij gooien.

Comment

hoi!

ziet er goed uit om mee te beginnen, echter je ontbijt ga je wat moeite mee krijgen, heb het zelf een tijdje geprobeerd echter 120gram havermout is meer dan genoeg met 400ml melk om naar binnen te gieten. voor je avondeten kan je heel simpel ene keel je aardappels op de weegschaal leggen dan weet je ongeveer wat je eet. zelfde voor je vlees en je groenten dan heb je een ruwe schatting van wat je binnenkrijgt kwa kcal.

succes !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X