Voedingschema goed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema goed?

Voedingschema2013.xls

Hallo heb mijn voedingschema aangepast zoals jullie zeiden meer Koolhydraten,vet en minder eiwitten wat vinden jullie ervan?

Kan iemand ook dit probleem oplossen als ik deadlift buigt mijn rug een beetje niet echt helemaal rond maar boven in word het niet zo strak als dat je in videos van deadlift tutorials ziet maakt dit wat uit en kan dit grote schade op leveren of is dat helemaal niet erg

Comment

volgens mij zou je ongeveer 2300 kcal moeten eten maar je schema geeft 2750 aan klopt dat? zoja, waarom wijk je er zoveel van af?

hoe zijn je benen tijdens het deadliften, helemaal gestrekt? laat je het gewicht na elke rep de grond raken?

Comment

Originally posted by marclux View Post
        volgens mij zou je ongeveer 2300 kcal moeten eten maar je schema geeft 2750 aan klopt dat? zoja, waarom wijk je er zoveel van af?

hoe zijn je benen tijdens het deadliften, helemaal gestrekt? laat je het gewicht na elke rep de grond raken?
        clean bulking

Comment

Originally posted by Edzer View Post
          clean bulking
          wat is jouw definitie van cleanbulking, bijna 700 kcal boven onderhoud zitten?

Comment

wat is jouw definitie van cleanbulking, bijna 700 kcal boven onderhoud zitten?
            250-500

Comment

Kan iemand ook dit probleem oplossen als ik deadlift buigt mijn rug een beetje niet echt helemaal rond maar boven in word het niet zo strak als dat je in videos van deadlift tutorials ziet maakt dit wat uit en kan dit grote schade op leveren of is dat helemaal niet erg
              Deadlift - YouTube
              Zo moet je deadliften.

Waarom 500 onder onderhoud bij bulken? Bulken is meer dan je onderhoud eten??? Anders ga je niet groeien hoor.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

dan kom ik uit om 2593 max maar vind persoonlijk +500 geen cleanbulk meer, kijk het even aan en als het te snel gaat kan je ook minderen

Comment

dan kom ik uit om 2593 max maar vind persoonlijk +500 geen cleanbulk meer, kijk het even aan en als het te snel gaat kan je ook minderen
                  ik moet 2600-2700 voor onderhoud en doe tot 2900-3000 dat is geen dikke 500 vriend

Comment

hehe nee dan kan ik over paar jaar niets meer maar ik buig niet het middel stuk van mijn rug maar meer boven een heel klein beetje in tutorials zie je dat ze stijl om hoog zijn maar misschien komt het ook omdat hun hogere gewichten hebben en daardoor net iets minder hoefen te buigen dan mij maar sowieso is mijn deadlift 100x beter als deze

Comment

Is mijn voedingschema goed zo?

Comment

ik moet 2600-2700 voor onderhoud en doe tot 2900-3000 dat is geen dikke 500 vriend
                        oh ok, ik ging uit van het onderhoud zoals het in je voedingsschema gaat maar als je daadwerkelijke veel hoger ligt dan is het imo ook een leanbulk

Comment

Beetje veel eiwitten naar mijn mening: 4*vvm.
                          En als je onderhoudsniveau niet 2093 maar 2600 kcal is, dan doe je er goed aan om de activiteitsfactor in het spreadsheet aan te passen naar ongeveer 1.8.
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X