Voedsel schema advies.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedsel schema advies.

Hey Hierbij mijn Voedselschema, ik moet cutten in de eiwitten maar mijn kcal moeten rond de 2900 blijven,
    graag advies.
    Gr.
    had eerst ingevuld wat ik nu at,maar dat was 3 x zoveel eiwitten als wat ik nodig had.

stats:
    62 kg
    7% bf
    1.70m.
    onderhoudsniveau -2400 kcal-

9.00: 50 g Brinta 183 kcal ekv: 6-37-1
    250 ml Halfvolle melk 83 kcal ekv:8-12-0

10.00 Trainen.

postworkout: wheyshake 35 g 91 kcal ekv: 28-4-0

13.00: bruin brood 300g - 6 sneetjes + 50g kipfilet(BELEG) 827 kcal ( ekv: 37-135-16 bij elkaar).

15.00 brinta 50 g + 250ml melk totaal 308 kcal ( ekv: 15-50-5)

16.30: rijst zilvervlies 125g, 461 kcal ekv: 11-98-3
    kipfilet 125g (gewogen na het bakken) 139 kcal, ekv: 26-0-4
    Groentes: 100g 266 kcal ekv: 20-43-2

20.00 pindas ongezout 2 handjes ong 60g kcal: 377 ekv: 17-8-31.

Voor het slapen 250g mager franse kwark kcal : 140 kcal: ekv: 25-8-0.

Totaal : 2875 Kcal Bulking.

Eiwitten 192Gram- 769 kcal, totaal: E 27%
    Koolhydraten: 395Gram- 1597 kcal, totaal: K 54%
    Vetten 61 Gram - 551 kcal, totaal: V 19%

Graag tips hoe te cutten in de eiwitten en toch me kcal hoog te houden gr,
    gainde 450g met me oude schema in de week maar me eiwitten lagen 230g te hoog.

Gr Marc.

PS: negatief commentaar graag ondersteunen dan heb ik er ook wat aan.

Ziet er goed uit vind ik hoor. Tja hoe kan je cutten in de eiwitten Minder van je eiwit producten eten en drinken. Melk halveren of 1/4 ofzo. Kan je kcal weer opvullen met brinta ofzo.

Comment

Waarom wil je de hoeveelheid eiwitten verlagen? 192 gram eiwitten bij een gewicht van 62 kg lijkt me een mooie hoeveelheid.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik denk ook niet dat dat je zo aan 2875 kcal komt .Bij groentes heb je bij 100 gr(beetje weinig of niet?)266 kcal staan,maar er zijn maar weinig groentes waarin zoveel kcal zitten.Eet je bv broccoli,bloemkool,sla of andijvie ;zit je bij 300 gram pas op 60 kcal.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by remonmn4 View Post
          Ik denk ook niet dat dat je zo aan 2875 kcal komt .Bij groentes heb je bij 100 gr(beetje weinig of niet?)266 kcal staan,maar er zijn maar weinig groentes waarin zoveel kcal zitten.Eet je bv broccoli,bloemkool,sla of andijvie ;zit je bij 300 gram pas op 60 kcal.
          Ik eet voornamelijk broccoli en bonen, heb het omlaag geschroefd wegens teveel aan eiwitten zal het even checken en waarschijnlijk opschroeven.

Comment

Ok,zie al waar de "fout"zit.Waarschijnlijk heb je bij calorietabel gekeken en dan bij bonen.Maar staat niet bij welke bonen.Bijvoorbeeld sperziebonen en snijbonen zitten bijna geen calorieën in.Calorietabel is een goede richtlijn maar niet perfect.Beste is uiteraard verse groente maar eet je toch uit blik of ingevroren,kijk dan op het blik wat er in zit.Kan wel eens verschillen namelijk.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by remonmn4 View Post
              Ok,zie al waar de "fout"zit.Waarschijnlijk heb je bij calorietabel gekeken en dan bij bonen.Maar staat niet bij welke bonen.Bijvoorbeeld sperziebonen en snijbonen zitten bijna geen calorieën in.Calorietabel is een goede richtlijn maar niet perfect.Beste is uiteraard verse groente maar eet je toch uit blik of ingevroren,kijk dan op het blik wat er in zit.Kan wel eens verschillen namelijk.
              klopt heb het nu verhoogd naar 250g groentes net zoals mijn oude schema,
              ging ik best goed op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X