Cut schema vrouw 21. goed op weg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut schema vrouw 21. goed op weg?

Hallo allemaal!

ik ben 21 jaar en 1,70cm lang. Ik ga 5 keer per week naar de sportschool. 3 keer per week krachttraining en 2 keer in de week 45 minuten cardio. Ik probeer mijn vetpercentage van 31% ( gemeten met een weegschaal op de sportschool, ik weet dat dit heel onnauwkeurig is) te verminderen.

BMR: 1429
    Onderhoud: 2215
    Cutten: 1846

Ik zou graag willen weten of ik met dit schema goed op weg ben om te gaan cutten!

Alvast bedankt!Voedingsschema 19 maart 2013.xls

Hey, die weegschaal is inderdaad erg onbetrouwbaar! Je kan beter om een huidplooi meting vragen. Een 7 punts is accurater voor vrouwen. Wat weeg je al ik vragen mag? Ik ben ook 1,70 om af te vallen moet je je correcte dagelijkse behoefte calorien weten, en daar ga je dan plusminus 500-600cal onder zitten.. Krachttraining en cardio klinkt erg goed in ieder geval. Krachttraining verhoogt je metabolisme grs suus

Comment

bedankt voor de tip! ziet het voedingsschema er verder ook in orde uit? ik weeg 58,5!

Comment

Haha met dat gewicht en jouw lengte lijkt 31 me erg hoog!! Ik weet niet wat je doel is?.. Afvallen lijkt me onnodig? Strakker worden?.. Op behoefte eten,krachttraining volgens een goed schema en op behoefte eten ook volgens een schema. Er staan naar mijn idee veel zoetstoffen in. Eiwit mag omhoog, carbs iets omlaag en vet ook.. Als je rond 1900cal wil eten, 175 eiwit175 carbs 40-50 vet ongeveer..
        in de voedingwaardetabel kan je zelf perfect je etenswaar ontleden e/k/v

Hoe kom je aan dit schema?

Comment

jaa komt allemaal door die weegschaal ik weet het zelf ook niet meer:P! mijn doel is om mijn buikje en lovehandles weg te krijgen ik wil gewoon helemaal strak worden! ik heb dit schema zelf ingevuld! ik ben echt al een paar dagen bezig met me aan inlezen wat betreft cutten maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen en wat nu het beste voor me is..

Comment

heeey...goed bezig met 5x in de week sporten

maar het schema kan beter!! veel simpele koolhydraten kunnen eruit....compleze erin!!is beter voor je suikerspiegel...dan heb je langer/constanter energie
            daarnaast zou ik de eiwitbronnen aanpakken

tips:
            cornflakes vervangen door havermout

1 banaan is geen maaltijd...nee liever een snee volkorenbrood met kipfilet of pindakaas

30+ kaas kan....maar denk ook eens aan tonijn/kip/kalkoen enzv
            dit geldt ook voor de filetamericain

snack a jack=troep!! als je nog honger hebt...misschien een volkorencracker/roggebrood met mager beleg
            of een salade maken!! of handje noten

avond eten zal waarschijnlijk wisselen...let alleen op de koolhydraten(als je niet meer gaat sporten hoef je niet super veel aardappelen/pasta/rijst te eten)

daarna...alleen nog kwark nemen en de yoghurt weglaten
            als je in de avond nog honger hebt....neem wat rauwkost...maak een dipsausje zelf met magere ingredienten

suc6 ermee!!!

Comment

Ik heb het idee dat de hoeveelheid eiwitten wat aan de lage kant is. Een vuistregel is om 2 a 3 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht te eten. Dus als je 60 kg weegt is dat tussen de 120 en 180 gram eiwitten per dag.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Super bedankt voor jullie reacties! ik ga eens kijken wat de sportschool adviseert ( cutten of op onderhoud )!

bedankt voor jullie tijd!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X