Eerste voedingschema cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste voedingschema cut

Voordat ik deze zomer op vakantie ga wil ik droog zijn... 4 juli ga ik op vakantie, dus nog zo'n ~4 maanden. Ik weeg op dit moment 70.4kg en ben 1.84m. Nu heb ik een voedingschema gemaakt om dat laatste beetje vet weg te gaan werken, ik dacht eraan dit zo'n 5 weken te doen en daarna clean bulken.

Ik train op dit moment 3 keer in de week bestaande uit:
    ma: Borst/Triceps
    do: Schouders/Benen
    Za: Rug/Biceps

Buik doe ik zoiezo 2 keer per week aan het einde van mijn training.

voedingsschema CUTv4(1).xls

Wat vinden jullie ervan?

Alvast bedankt!
    Attached Files

Anybody? heb het schema een beetje aangepast en (hoop ik) een beetje beter afgestemd.. kan vanavond eindelijk is mn BF gaan laten meten. voedingsschema CUTv4(1).xls

Comment

Originally posted by Kevin1223 View Post
      Anybody? heb het schema een beetje aangepast en (hoop ik) een beetje beter afgestemd.. kan vanavond eindelijk is mn BF gaan laten meten. [ATTACH]15893[/ATTACH]
      Er is iets fout gegaan bij het uploaden, hier even de correcte..voedingsschema CUTv4nieuw.xls

Comment

Je traint drie keer per week in een splitschema?
        Dat betekent dat je elke spiergroep maar 1 keer per week traint.
        Zo zal je nooit supercompensatie gaan krijgen, dus ook niet gaan groeien.
        Op deze manier heeft je voedingsschema ook niet echt veel nut.
        Zou als ik jou was maar gaan trainen met een full body schema.

Comment

ik wil er tien kilo aan spieren bij voor juli en train 3 dagen in de week
          en roodkapje werd ook op gegeten door een wolf
          vent ga dammen of zo en zet je niet zo voor gek hier
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

@Euromast Ik wil volgende week ook gaan beginnen met het UB/LB massa schema dat hier op het forum als sticky staat. Alleen tot deze week was dit even neit mogelijk met stage en werk ernaast.

@brillant Ik kom hier alleen maar om wat advies vragen, ben net 2 maanden begonnen met trainen, daarvoor deed ik thuis maar ongemotiveerd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X