Graag jullie advies voor mijn voedingsschema dat ik nu een al een tijdje volg.
Momenteel weeg ik 76kg maar ik wil uiteindelijk naar de 85kg toe.
Lengte is 1,80 en mijn vetpercentage bedraagt 20%.
Daarnaast volg ik het trainingsschema van dynobet (UB/LB schema) waar ik al zeer tevreden ben. Ik train nu zo'n vijf maanden totaal en ben nu in de vierde week van dit schema.
Eigenlijk zit ik met de volgende dingetjes:
Ondanks dat ik progressie merk zie ik wel in het schema dat ik heb ingevuld net te weinig vet binnenkrijg en veel te veel carbs (50 g) Aan jullie de vraag of ik dit moet aanpassen en zo ja; hoe doe ik dit het makkelijkst?
Daarnaast zie ik dat ik 's ochtends en 's-middags niet gek hoog in de eiwitten maar dit haal ik 's-avonds weer in. Is dit een probleem of valt dat wel mee?
Daarnaast zijn overige op- en aanmerkingen natuurlijk ook welkom.
Alvast bedankt!
Momenteel weeg ik 76kg maar ik wil uiteindelijk naar de 85kg toe.
Lengte is 1,80 en mijn vetpercentage bedraagt 20%.
Daarnaast volg ik het trainingsschema van dynobet (UB/LB schema) waar ik al zeer tevreden ben. Ik train nu zo'n vijf maanden totaal en ben nu in de vierde week van dit schema.
Eigenlijk zit ik met de volgende dingetjes:
Ondanks dat ik progressie merk zie ik wel in het schema dat ik heb ingevuld net te weinig vet binnenkrijg en veel te veel carbs (50 g) Aan jullie de vraag of ik dit moet aanpassen en zo ja; hoe doe ik dit het makkelijkst?
Daarnaast zie ik dat ik 's ochtends en 's-middags niet gek hoog in de eiwitten maar dit haal ik 's-avonds weer in. Is dit een probleem of valt dat wel mee?
Daarnaast zijn overige op- en aanmerkingen natuurlijk ook welkom.
Alvast bedankt!
Comment