nieuw hier graag jullie advies op mijn voedingschema 17jr/droogworden/droogtrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen Kalorie bom voor het slapen , vlak voor het slapen zowiezo een halve bak kwark ofzo !

Comment

Oke heb hem een beetje aangepast maar is dit nou weer niet teveel koohlydraten?:S graag jullie mening?
      Attached Files

Comment

Originally posted by patrick1995 View Post
        Oke heb hem een beetje aangepast maar is dit nou weer niet teveel koohlydraten?:S graag jullie mening?
        ...aparte maaltijd om 16:00u
        Don't you know, pump it up, You've got to pump it up

Comment

Originally posted by Ryan2013 View Post
          ...aparte maaltijd om 16:00u
          hmm ja maar apart als in niet goed moet beter of apart als in rare keuze maar wel goed?

Comment

Crea na de training eruit. 5gr is alles wat je lichaam op neemt. De rest pis je uit.
            Je kan je banaan van 14.30 als Post -WO doen.
            Voor de rest wel creatieve keuzes in je voedsel. Test het een tijdje uit en en kijk hoe je lichaam erop reageert.
            ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Originally posted by Kojpje View Post
              Crea na de training eruit. 5gr is alles wat je lichaam op neemt. De rest pis je uit.
              Je kan je banaan van 14.30 als Post -WO doen.
              Voor de rest wel creatieve keuzes in je voedsel. Test het een tijdje uit en en kijk hoe je lichaam erop reageert.
              bedankt voor je reactie dus je bedoelt eigenlijk de appeltjes wisselen met de banaan?
              En zoui 2,5gr ervoor en 2,5 erna een optie zijn want crea na de training lijkt me tog ook wel belangrijk/goed of niet?

Comment

Originally posted by patrick1995 View Post
                En zoui 2,5gr ervoor en 2,5 erna een optie zijn want crea na de training lijkt me tog ook wel belangrijk/goed of niet?
                Van de crea kan je ook 2 halve porties nemen inderdaad.

Comment

Originally posted by progressive View Post
                  Van de crea kan je ook 2 halve porties nemen inderdaad.
                  oke ga ik doen! dan heb ik me schema klaar dan bedankt allemaal voor jullie reacties!

Comment

Wanneer je die creatine inneemt is helemaal niet belangrijk.

Comment

mwaaahhhh...... Opname zou beter zijn in een insulinepiek, dan zou dus combi met snelle suikers handig zijn. Voor de werking haalt het idd geen bal uit.

Comment

Als het voor de werking niet uitmaakt?

Comment

true, crea maakt niet uit wanneer je het neemt.
                          - MKLP

Comment

Voor het gaat werken moet het wel eerst opgenomen worden. Timing haalt niet uit, zolang het maar goed opgenomen wordt, vandaar de combi met snelle suikers. Of je dat nou in de ochtend doet of na je training of whenever haalt dus niet uit.
                            Even voor de duidelijkheid; dit is gebaseerd op onderzoekjes/theorie, daarom staat er zou, want ik merk zelf niet echt wat van crea.....

Comment

Opname en gebruik is voor alle voeding en supps het grootst en beste als het lichaam of de spieren het direct nodig hebben of kunnen opslaan. Alle andere momenten van inname geven meestal een verminderd effect.

Creatine gaat ook bij inname naar ik dacht via leveropname naar de spieren. Op de momenten dat het lichaam zelf voldoende aanmaakt zal het lichaam waarschijnlijk relatief weinig met de creatine doen. Is de vraag naar creatine in de spieren verhoogd dan zal de creatine stofwisseling groter zijn en of directe inname een verbeterd effect geven.

Kan best dat mijn mening herzien moet, ik heb niet bijzonder veel ingelezen in de materie.
                              Mij mening in deze is gebaseerd op wat ik denk logisch is en op wat meegemaakt aan ervaringen. Dus beetje bro science.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X