Graag advies op mijn nieuwe voedingsschema. Beetje hulp nodig!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag advies op mijn nieuwe voedingsschema. Beetje hulp nodig!

Beste BBers,

Ik heb toch besloten om een serieus eetschema op te stellen. Ik heb uitgerekend dat mijn totale dagelijkse energiebehoefte 3361 kcal is. Ik wil gaan cutten dus ik moet op 2800 kcal komen ongeveer. Ik heb geprobeerd om een eetschema op te stellen, maar het probleem is dat ik niet aan die 2800 kom maar op de 2100 blijf hangen. I.v.m met kosten en ouders wil ik het liefste geen shakes kopen. Hebben jullie nog enige ideeën?

voedingsschema Armin.xls

Een paar tips:- Meer eieren bij je ontbijt en maaltijd 4;- Veel meer kipfilet op je brood bij maaltijd 2 & 3;- Cashew nootjes toevoegen voor extra calorieën en vetten;Als je de hoeveelheden eieren en kipfilet in de juiste mate verhoogd kom je wel aan al je eiwitten. Om aan je vetten te komen voeg je nog cashew noten toe of je kan er voor kiezen om ook de dooiers van al je eieren eten.Om aan je carbs te komen schep je extra rijst op bij het avond eten.Ik kan je ook aanraden om je extra eieren na je training in te nemen. Op deze manier heb je toch nog snelle eiwitten binnen. Een half uur later zou je je kwark kunnen eten met wat cashewnootjes.
    Building to a better me

Comment

Sorry voor de onoverzichtelijkheid van de post maar de beveiliging van mijn werk computer werkt niet helemaal mee.
      Building to a better me

Comment

maakt niet uit ik snap alles wat je bedoeld. Eet ik die cashewnootjes gewoon droog en hoeveel gram per dag?

Comment

Je kan ook pinda's kopen. Die zijn een stuk goedkoper dan cashewnoten
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X