Hallo allemaal, ik wil graag gaan droogtrainen en ben hier om informatie en advies te winnen over voeding en training, dit omdat het voor mij totaal onbekend terrein is. Ik ben een dame van 24jaar, weeg 61kilo en ben 161cm. Mijn voedings schema ziet er als volgt uit: Ontbijt:n whey shake gemixt met havermout en magere melk Tussendoor: 1 stuk fruit (banaan/appel/grapefruit) lunch:2 volkoren boterhammen met voldoene beleg (kalkoenfilet/kipfilet/tonijn tussendoor: 2 hard gekookte eieren tussendoor: stuk komkommer/ tomaatjes avondeten:volkorenrijst/pasta, kipfilet/zalm (in olijfolie), broccoli/spinazie/sperziebonen. Ik train 4x in de week cardio (een uur) en 3x in de week doe ik aan kracht training. Een half uur na de training neem ik nog een wheyshake met magere melk. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren en informeren of ik goed bezig ben of niet.
Advies gevraagd voor droog trainen bij dames
Collapse
X
-
Originally posted by Lady- View PostHallo allemaal, ik wil graag gaan droogtrainen en ben hier om informatie en advies te winnen over voeding en training, dit omdat het voor mij totaal onbekend terrein is.
Ik ben een dame van 24jaar, weeg 61kilo en ben 161cm.
Mijn voedings schema ziet er als volgt uit:
Ontbijt:n whey shake gemixt met havermout en magere melk
Tussendoor: 1 stuk fruit (banaan/appel/grapefruit)
lunch:2 volkoren boterhammen met voldoene beleg (kalkoenfilet/kipfilet/tonijn
tussendoor: 2 hard gekookte eieren
tussendoor: stuk komkommer/ tomaatjes
avondeten:volkorenrijst/pasta, kipfilet/zalm (in olijfolie), broccoli/spinazie/sperziebonen.
Ik train 4x in de week cardio (een uur) en 3x in de week doe ik aan kracht training. Een half uur na de training neem ik nog een wheyshake met magere melk. Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren en informeren of ik goed bezig ben of niet."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
-
Zet even alles op een rijtje:
-Producten zijn leuk maar het scheelt of je 40gr havermout eet bij je ontbijt of 200, werk het uit incl kcal, eiwitten, vetten en kh
-Post je trainingschema in details
-Wat is je doel? Ik weet niet zo goed wat droogtrainen is. Wil je afvallen? Wil je aankomen zonder vet aan te zetten?
-Wat voor cardio doe je en waarom?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Droogtrainen is geen afvallen in ieder geval denk ik zo.
Is niks mis met de naam die gegeven wordt aan droog worden. Er komen wel vaker rare benamingen en beweringen langs.Last edited by progressive; 28-03-2013, 19:23.
Comment
-
pfff dat is net zoiets als het verschil in cutten of gewoon onderhoud eten, de 1 noemt het cutten de ander noemt het op onderhoud eten aangezien je onderhoud minder is dan nu omdat je te zwaar bent.
1 iemand roept dat en ineens is het dan bijna een verboden woord, vorig jaar had iedereen het over droogtrainen en toen viel niemand erover, nu ineens zegt iemand die helemaal nieuw is zoiets en wordt afgefikt.
@ts je eet te weinig, schrijf alles eens uit, k/e/v calorien en post dan nog eens.
Comment
-
Miereneukers hier ,iedereen weet wat droogtrainen is als ik tegen iemand zeg dat ik ga cutten kijken ze me aan of ze vuur zien branden als ik het dan uitleg zeggen ze, oh droogtrainen!“A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -