Advies gevraagd voor droog trainen bij dames

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha daar gaan we weer, wacht ik ben even een paar onderzoekjes zoeken

Comment

Onderzoeken papagaaien bedoel je kom eens met ervaringen.
      “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

niet onder de douche gaan staan als je aan het trainen bent
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Droogtrainen of wa, zou wat.

Iedereen kan op eenzelfde aantal caloriën ofwel vetter worden ofwel droger.
          Ik heb zelf een aantal maanden niet getraind en werd behoorlijk vetter. Ga ik weer volop trainen word ik droger.
          Train ik licht en met veel rust dan gebeurt er vrij weinig, train ik met veel meer intensiteit zal ik snel droger worden. Voeg ik cardio toe gaat het nog sneller.

Als droger worden alleen om de voeding zou gaan dan zou ik toch niet vet moeten worden als ik niet of minder intensief train.

Als ik wil cutten, dus voor wedstrijden, dan pas ik de voeding aan naar het doel en naar iets minder en alleen trage KH bronnen met voornamelijk vis en groente, maar calorie inname blijft zo lang mogelijk op of net boven onderhoudsbehoefte.

Comment

Elk topic verzand in oeverloos gelul. Geef gewoon eens advies.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dat doe jij toch altijd, advies geven?
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Lady, zet even je voeding in het excel-bestand dat je hier op het forum kan vinden. Dan kan je ook gelijk zien hoeveel koolhydraten,eiwitten en vetten je binnen krijgt
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Wie de schoen past...

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Als het geen trollen is maar ergens over gaat is het al gauw niet leuk meer hè knul?
                    Maar goed, ik zou zeggen, geef zelf eens het goede voorbeeld.

Comment

Hahahah kijk alle googlelogen happen dan. Prachtig.
                      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dus toch weer trollen, nutteloos mannetje ben je toch eigenlijk hè?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                          Eh... Nee? Je training is een constante en geen variabele als je goed traint. Dus je argument gaat niet op.
                          Jou training is een constante? Ok als je geen progressie meer heb kan ik je nu al vertellen waarom.
                          “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Thread-Direction.jpg

Comment

Originally posted by BelowZero View Post
                              Jou training is een constante? Ok als je geen progressie meer heb kan ik je nu al vertellen waarom.
                              Ik ben zo blij dat jij nu ook al verstand hebt van mijn trainingen, best knap dat je dat kunt via het internet.

Als ik jou was zou ik maar eens een cursusje begrijpend lezen gaan volgen, want dat schijnt nogal moeilijk te zijn.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X