Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weet niet of dit sarkastisch bedoeld is?
Maar als dat zo is, ik heb vaak genoeg gehoord dat je buik elke dag kan trainen.
Als jij hier anders over denkt zou je me misschien uitleggen waarom? misschien heb je meer verstand ervan en kun je me helpen.
Ik denk dat je je vergist, je hebt geen honger je hebt gewoon zin in suikers.
Zoals al gezegd eet je amper de juiste vetten en een overdosis aan simpele suikers waardoor je "honger" gevoel krijgt.
Ga even je behoeften en macro's uitrekenen dan kan je aan de basis van je schema beginnen.
Suikerklontjes kan je al beginnen schrappen evenals de jam en ham, 1 keer kan maar niet een hele dag door.
Welk soort brood eet je, wit, bruin, volkoren,...?
Daarnaast is het echt niet nodig om je buik 6 keer per week te gaan trainen...
waarom zou je je buik 6x per week trainen en de rest van je lichaam maar 1 keer?
Ik heb buikspieren opgebouwd, en nu ik elke dag train werkt het erg goed.
ik doe het nu al 3 maanden en heb erg grote ''blokken'' gekregen.
Je zou zeggen dat de blokken bijna 2x zo groot zijn als dat ze eerst waren.
Het blijkt bij mij prima te werken.
en betreft andere spiergroepen(rest van me lichaam)>
ik train andere spieren maar 1 dag per week omdat deze spieren minimaal 1 week rust nodig hebben. buikspieren is zover ik weet heel iets anders dan de rest van de spieren. Hier had je zelf toch ook wel op kunnen komen denk ik?
Ik neem niemand kwalijk, misschien te snel geoordeeld. maar ik ben opzoek naar mensen met veel ervaring. als je niet weet waarom je andere spiergroepen in de meestkomende gevallen niet meer dan 1x per week mag trainen, ben je wat mij betreft niet echt ervaren. Ik zeg niet dat het bij iedereen werkt, elk lichaam is anders. Voor sommige mensen heeft het geen meerwaarde.
Ik denk dat je je vergist, je hebt geen honger je hebt gewoon zin in suikers.
Zoals al gezegd eet je amper de juiste vetten en een overdosis aan simpele suikers waardoor je "honger" gevoel krijgt.
Ga even je behoeften en macro's uitrekenen dan kan je aan de basis van je schema beginnen.
Suikerklontjes kan je al beginnen schrappen evenals de jam en ham, 1 keer kan maar niet een hele dag door.
Welk soort brood eet je, wit, bruin, volkoren,...?
Daarnaast is het echt niet nodig om je buik 6 keer per week te gaan trainen...
oke bedankt, eindelijk een comment waar ik iets aan heb.
wat je zegt over de suikers kan best wel eens kloppen. Als ik veel heb gegeten heb ik nog steeds honger.
zou je iets duidelijker willen zijn over het berekenen van behoeften en macro's dan ga ik daar mee beginnen.
ik weet niet wat je bedoeld met behoeften en macro's en hoe ik dit moet berekenen.
En welke soorten vetten zou ik dan binnen moeten krijgen en noem eens een paar producten met die voedingsstof.
Verder eet ik bruinbrood en wat de buikspieren betreft, kan dat het niet nodig is, toch zie ik duidelijk verschil sinds ik dit doe. ik zal eens je raad volgens en minder buikspieren trainen om te kijken hoe dat uitpakt.
en waarom zijn je buikspieren dan anders dan je andere spieren volgens jou ?
Je buikspieren herstellen sneller omdat je deze elke dag gebruikt(net als je kuiten).
Je kunt ze daarom vaker per week belasten dan andere spieren(zoals biceps,triceps,borst).
Daarnaast gebruik je je buikspieren bij het rennen(vooral berg op rennen).
En sinds ik 3x in de week voetbal, en elke keer na krachttraining 7km ren, kunnen mijn buikspieren echt wel 6x buikspier training per week verdragen
kan bij jou niet het geval zijn, niet elk lichaam is het zelfde.
Je buikspieren herstellen sneller omdat je deze elke dag gebruikt(net als je kuiten).
Je kunt ze daarom vaker per week belasten dan andere spieren(zoals biceps,triceps,borst).
En sinds ik 3x in de week voetbal, en elke keer na krachttraining 7km ren, kunnen mijn buikspieren echt wel 6x buikspier training per week verdragen
Groeten
bedankt voor de comment
Stop jij nooit iets in je mond? (Daar is je biceps voor gemaakt).
Kijk, zo kan je redeneren dat elke spier dagelijks gebruikt wordt.
Je benen gebruik je ook nooit natuurlijk..
Groeten
bedankt voor de comment
hieruit maak ik duidelijk dat je nog nooit een spierscheur of iets dergelijks mee hebt gemaakt?
want als je dat wel hebt gehad merk je wel dat nagenoeg alle spieren dagelijks gebruikt.
dus omdat je je buikspieren meer gebruikt met fitness en met voetbal kun je ze daarnaast ook nog vaker trainen?
dan neem ik mijn benen als voorbeeld. die train ik nu 3x per week en herstellen prima, vaker zou ik er last van krijgen. maar volgens jou wijsheid als ik elke dag een marathon erbij ga lopen kan ik ze 6x per week trainen?
dat klopt dus niet
en ook je buikspieren herstellen niet sneller. de enige spier (voor zover ik weet) die sneller herstelt zijn je onderarmen.
lijkt wel wat op en soort mannelijke anorexia. doe gewoon eens normaal, begin eens met sterk worden en goed eten. Thee met magere melk en twee suikerklontjes, denk je echt dat je daar groot en sterk van wordt?
hieruit maak ik duidelijk dat je nog nooit een spierscheur of iets dergelijks mee hebt gemaakt?
want als je dat wel hebt gehad merk je wel dat nagenoeg alle spieren dagelijks gebruikt.
dus omdat je je buikspieren meer gebruikt met fitness en met voetbal kun je ze daarnaast ook nog vaker trainen?
dan neem ik mijn benen als voorbeeld. die train ik nu 3x per week en herstellen prima, vaker zou ik er last van krijgen. maar volgens jou wijsheid als ik elke dag een marathon erbij ga lopen kan ik ze 6x per week trainen?
dat klopt dus niet
en ook je buikspieren herstellen niet sneller. de enige spier (voor zover ik weet) die sneller herstelt zijn je onderarmen.
je snapt het niet.? en als jij denkt dat buikspieren niet sneller herstellen? dan ga het maar eens even googlen, want iedereen op deze site lult wat anders en uiteindelijk word er ruzie gemaakt als en nu heb ik nog geen antwoord op me vraag gekregen omdat het enige wat ik krijg is kritiek en gehuil als kleine kindere. ik ben hier voor hulp over voedsel, wat ik met me buikspieren doe is me eigen zaak, als het voor mij werkt dan ga niet zeuren aub. dankjewel jong
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment