Kan iemand mij helpen? eet ik goed genoeg of?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kan iemand mij helpen? eet ik goed genoeg of?

Beste leden van Bodynet ik heb een bijlage toegevoegt van excelsheet met mijn voedings schema kunnen jullie mij misschien helpen met het bekijken ervan ik zou graag willen weten of ik genoeg eet of niet?
    ben 17 jaar 172 cm lang en weeg 59 kg

ik train:
    maandag: 1 uur fitness
    dinsdag: 45 min fitness 30 min sparta workout
    woensdag: 1 uur fitness
    donderdag: 1 uur kickbocksen (Mijn cardio)
    vrijdag: 1 uur fitness
    zaterdag: 1 uur kickbocksen (Mijn cardio) + 30 min home workout (sit ups, pushups etc
    zondag: rust

Wat is je Doel ?? als je wil bijkomen eet je zon 1500kcal te weinig en anders als je wil afvallen eet je alsnog te weinig, en je sheet is F*cked.
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Jah ik wil graag zichtbare six pack en wat spieren en ik denk niet dat ik daarbij hoef aftevallen dus?
      en waarom is het fucked up ?

Comment

Dit is gewoon een troll Infine, laat gaan. 564 pm's en 482 keer is er al geroepen dat het stront is, 2 topics... Laat je niet gek maken
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by arturiano View Post
          Jah ik wil graag zichtbare six pack en wat spieren en ik denk niet dat ik daarbij hoef aftevallen dus?
          en waarom is het fucked up ?
          O lord.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Owhja zie zijn andere topic :P
            Mensen zijn soms zo eigenwijs
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Waarom neemt niemand mij serieus? ik heb pm's gestuurd maar er is beantwoord dat ik en excelsheet moet maken en dat moet posten en dat heb ik gedaan? Ik zweer het dit is geen troll ik wil gewoon wat meer advies omdat ik vroeger erg dik was weet ik niet wat een goed schema is om te eten?

Dit is geen troll , kan ik misschien wat advies krijgen van jullie ?>

Comment

ok dan
                1: je eet te weinig
                2: je vetten zijn veels te laag
                3: je eiwitten zijn veels te laag
                4: je kh zijn veels te hoog( in verhouding)

het is allemaal zo ontzettend simpel dat ik soms niet begrijp of men serieus is, neem onderstaande maar over, ik zet er geen getallen bij diie mag je zelf uitrekenen.

08:00 havermout/brinta met water en whey
                11:00 volkorenbrood met kipfilet/kalkoenfilet/tonijn groente rijst met kip/vis
                13:00 volkorenbrood met kipfilet/kalkoenfilet/tonijn groente rijst met kip/vis
                15:00 Cashewnoten
                18:00 avondeten, zoveel mogelijk groente,kip/vis/rijst/aardappelen
                21:00 magere kwark

eventueel nog wat fruit pwo ofzo.

mvg q

ps als je dit niet uitrekend in een schema zet etc. hoef je van mij ook niks meer te verwachten.

Comment

owh en geen pm's aub

Comment

Quibus dankjewel voor je hulp, maar kan ik mager kwark ook veranderen in magere kwark topvit aardbei?

en jah ik zal het proberen in een schema te zetten dankjewel
                    ik hoop dat jullie niet al te geirriteerd zijn maar ik weet echt niet veel over kh eiwitten of vetten ik ben er pas mee begonnen:S

sorry voor het ongemak

Comment

vul eerst het schema even goed in. LEES TAB1
                      je VP staat op 12 en dat lijkt me sterk aangezien je zwaar wilt cutten.
                      vul ook je activiteit factor in.

dan het volgende. Je eet erg slecht gewoon niks iig niets voor iemand van 17!
                      van 55 gram eiwitten en 10 gram vet is nog nooit iemand sterk en groot geworden.
                      fok die 6pack ga eten en hard trainen en wordt een kerel!

reken je onderhoud uit en ga houd het volgende aan:
                      2gram eiwitten per vvm. 1gr eiwitten is 4kcal.
                      1gram vet per vvm. 1gr vet is 9kcal.
                      der rest vul je aan met koolhydraten. 1gr koolhydaten is 4kcal.

de rest staat in de stikies
                      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ja natuurlijk kan dat, je kunt dan ook de maaltijd van 08 uur vervangen door bv toastjes met brie, dan die van 11 uur door een zak lays paprika chips, 13 uur een uitsmuiter van eigeel met kaas en parmaham, om 15 uur een kroketje uit de muur en als avondeten een pizza, maak het af met een dameblanche en je hebt bijna hetzelfde schema maar net effe anders.

nee lul, je mag niks veranderen.
                        op wat kleine dingetjes na, je kan kwark vervangen door bv casseineshake, of tonijn/zalm, kipfilet door andere eiwitbron etc.

Maar denk even na ik zeg kwark voor het slapen, waarom? omdat je dan ongeveer 45 gram eiwitten krijgt voor de nacht plus een klein beetje kh.
                        nu wil jij vifit nemen dan krijg je een klein beetje eiwitten binnen en heel veel kh.
                        zet het nou maar in een schema en zorg dat je op 2500 kcal uitkomt.
                        1,5 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht
                        1 gram vetten per kilo lichaamsgewicht
                        de rest carbs

Comment

Oke dankjullie wel voor alle adviezen ik zal vandaag of uiterlijk morgen mijn voedingschema afhebben en dan maar hopen op goeie resultaten thanks

Comment

Originally posted by quibus View Post
                            Ja natuurlijk kan dat, je kunt dan ook de maaltijd van 08 uur vervangen door bv toastjes met brie, dan die van 11 uur door een zak lays paprika chips, 13 uur een uitsmuiter van eigeel met kaas en parmaham, om 15 uur een kroketje uit de muur en als avondeten een pizza, maak het af met een dameblanche en je hebt bijna hetzelfde schema maar net effe anders.
                            LOL! Ik verheug me nu al op dat schema van morgen...
                            Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X