voedingsschema cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema cutten

net een voedingsschema opgesteld voor mijn lichaamsvet lager te krijgen. Bedoeling is om er tegen de zomer toch wat strakker uit te zien.

Denken jullie dat dit met het schema in bijlage zou kunnen lukken of trekt het echt op niks
    Attached Files

zijn stats zijn:

29 jaar
    1.90m
    89kg
    16,5%

gehaaid dat iemand dit ging vragen, ik zal er zo even na kijken!
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

paar kleine puntjes:

verhoudingen zien er opzich goed uit, alleen zal ik de pre-workout shake weglaten.. je hebt een uur voor het trainen een goede maaltijd gegeten dit is wel voldoende, gebruik die shake als post-workout (met water) in plaats van de kwark, het is namelijk belangrijk dat je spieren direct na het trainen worden gevoed, dit doe je onder andere door een shake met "snelle (whey eiwit)" eiwitten te nemen, kwark bevat vooral "slome (caseïne eiwit)" eiwitten. Verplaats je kwark naar voor het slapen gaan en combineer deze met wat vetten... bijvoorbeeld een handje nootjes van plus minus 30g, de goede vetten in noten zullen de opname tijd van de caseïne eiwitten verlengen waardoor je 's nachts langer word gevoed.
      Last edited by jobr; 12-04-2013, 10:29.
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

zag net een fout in mijn eigen schema ivm tijdspanne van het eten. Ik kan pas rond 19.15 u - 19.30 u eten. Ik heb het schema zo aangepast en direct na mijn training heb ik dan de whey shake toegevoegd. Ook voor het slapen gaan de noten toegevoegd samen met de kwark.. thx voor de reactie alvast.
        Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X