Cutting schema, opmerkingen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutting schema, opmerkingen?

De 98 kilo is bereikt en nu wordt het toch echt tijd om de cut er in te gooien. Ik zit momenteel op een BF van tegen de 15% en dit moet in eerste instantie naar 12%. Zodra ik dit heb bereikt wil ik door middel van UD2 naar 9-10%.

Echter tot de 12% gaan we lekker op de ouderwetse manier te werk, dus calorietjes omlaag en strikt eten. Volgende week beginnen aan een nieuw UB/LB schema en na de training een kwartiertje cardio. De cardio gaat daarbij langzaam opgebouwd worden zowel in intensiteit als duur.

Voedingsschema heb ik bijgevoegd, hoor graag wat jullie er van vinden en of er zaken zijn die jullie zouden wijzigen.

Als supps verder:

- Whey Perfection
    - Multivitamine (B&F)
    - Dextrose Professional
    - Dexaprine

De Dexaprine heb ik van een maatje van me gekregen aangezien hij er niet tegen kon, ga dit dus eens even proberen kost me verder toch niks.
    creatine heb ik nu de afgelopen 3 maanden gebruikt en stop ik voorlopig mee. Ik trek aardig wat vocht door creatine en wil er natuurlijk zo droog mogelijk bij staan.

Oja ter info ik at 4000kcal per dag, maar daar zat wel wat vet bij. Aankomen doe ik vanaf 3600kcal.

voedingsschema cut.xls
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

BTW ook nog 2x omega 3 capsule (B&F)

Comment

persoonlijk, te zien aan je schema, zou ik vet wat omhoog gooien, tot 30/35% en KH's dus automatisch wat lager. Energie kun je aanvullen door je vet-intake vroeg op de dag of i.p.v. je appel en je ei-tijdstip. Kun je bijv. je appel/ei op PreWO zetten.

Wat wil je bereiken met 2 caps omega3? Let op de effectieve inhoud van een caps, niet op het totaal. Persoonlijk weer, ik zou ze verhogen naar 5 á 6 caps voor wat effect.
      - MKLP

Comment

Originally posted by MKLP View Post
        persoonlijk, te zien aan je schema, zou ik vet wat omhoog gooien, tot 30/35% en KH's dus automatisch wat lager. Energie kun je aanvullen door je vet-intake vroeg op de dag of i.p.v. je appel en je ei-tijdstip. Kun je bijv. je appel/ei op PreWO zetten.

Wat wil je bereiken met 2 caps omega3? Let op de effectieve inhoud van een caps, niet op het totaal. Persoonlijk weer, ik zou ze verhogen naar 5 á 6 caps voor wat effect.
        ik hou aan ongeveer 1 gram vet per vvm, als ik te laag in carbs ga zitten word ik knorrig haha. Overigens komt je energie van carbs en niet van vet of bedoelde je dit ook niet?

1000mg marinol Omega 3 caps, staat dus gelijk aan ongeveer 300gr vette vis.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X