Gewichtsverlies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewichtsverlies

Hallo,
    deze week een serieus dieptepunt! Vrijdagmiddag ben ik ziek geworden. ik had een virus in maag en darmen. In 4 dagen ben ik 10kg verloren!! Ik weet ook dat dit een deel vocht is, maar toch ben ik echt veel tekening van mijn spieren kwijt ed. Ik voel me echt slap en slecht. Ik heb er al aan gedacht van gewoon te stoppen met zo hard te trainen en op mijn voeding te letten; 1 jaar nodig om 10 kg spiertjes erbij te krijgen=> 4 dagen en alles weg. Super ontmoedigend
    Dit was 2 weken geleden getrokken (de 2 linkse foto's) de rechtse was vergelijkingspunt van 1 jaar geleden.

Iemand tips of zo?
    Thankx

erg droog kerel.......tis ook een beetje uit verhouding lijkt wel...Ik zou gaan vreten als een paard en lekker hard trainen.

Greetz

Comment

Weeg over een paar weken weer eens, hier zal een hele hoop vocht bij zitten. En omdat je lichaam geen voedingsstoffen binnen heeft gekregen heeft is het ook helemaal "leeg" getrokken. herstel even van het virus en ga weer gewoon eten ik denk dat het nog wel mee zal vallen want je raakt in 4 dagen echt niet zoveel spiermassa kwijt dat bestaat niet. Zeker als alles nog puur natuur is..

grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zal zeker geen spiermassa zijn wat je verloren bent, dat verlies je niet zomaar in 4 dagen.

Net wat harold zegt. Gewoon weer gaan trainen en eten en je zal zien dat die kilo's er zo weer aan zitten.

Ik zou niet stoppen met trainen, het is een langetermijnsport. Je moet jarenlang trainen om een mooie body te krijgen, dus gewoon doorgaan  
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ook al kan het erg zwaar vallen als je zoveel moeite doet om qaan tre komen en dan binnen een week is er weer 10 kilo af.
          Heb het zelfg ook gehad alleen bij mij was het door mijn eigen schuld!
          maar zou er gewoon weer voluit tegen aan gaan en gewoon eten wat je eten kan want je kan best wat heb ben
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (harold @ Mrt. 24 2005,19:37)]Weeg over een paar weken weer eens, hier zal een hele hoop vocht bij zitten. En omdat je lichaam geen voedingsstoffen binnen heeft gekregen heeft is het ook helemaal "leeg" getrokken. herstel even van het virus en ga weer gewoon eten ik denk dat het nog wel mee zal vallen want je raakt in 4 dagen echt niet zoveel spiermassa kwijt dat bestaat niet. Zeker als alles nog puur natuur is..

grtz..

gewoon weer eten
            gewicht zal spoedig weer bij trekken
            Who's the Chef

Comment

klote voor je, maar laat je niet ontmoedigen, ziet er heel goed uit hoor straks weer lekker doorgaan!!
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Alles is al zo'n beetje gezegd...
                Zeker niet laten ontmoedigen hierdoor dit is een momentopname door ziekte, dat gewicht heb je zo weer terug.
                Is echt geen spier hoor wat je nu kwijt bent.

Comment

Verder veel eten en heel kort en zwaar trainen. Basis oefeningen en verder niks.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sluit me aan bij de rest!
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X