Feedback voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback voedingsschema

Hey allen,

Ik zou graag wat feedback ontvangen over mijn voedingschema. Ik ben vanaf deze week begonnen met dit schema en moet wel wennen om zoveel te eten. Voorheen at ik een stuk minder maar wel een stuk ongezonder.

Ik ben deze week begonnnen met een nieuw trainingsschema en ik vond het ook hoogste tijd worden om mijn eetpatroon is flink aan te pakken dus vandaar dit schema.

Doel is om het VP te verlagen met minimaal spierverlies (How obvious...)

Hier het schema:
    voedingsschema mick.xls

Mijn stats: (ook te vinden in het excel sheet)
    Lengte: 197cm
    Gewicht: 117,5kg
    VP: 27% door taille/nek meting

Bij voorbaat dank,

Mickaah

Qua macro's (kcal/k/e/v) lijkt het wel goed te zitten. Echter, je bent twee variabelen tegelijkertijd aan het veranderen: zowel je voedingsschema alsook je training. Dat maakt dat je achteraf niet kunt oordelen wat nou de reden van succes (of mislukking) was.
    Verder heb je hier misschien wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Mooi schematje, lekker mee aan de gang gaan. Ik zou zelf niet zo gauw kiezen voor 100gr whey per dag, maar dat is een keuze. Aan de slag ermee en over een week of 4 eens een tussentijdse check doen op je gewicht en VP.
      2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
      14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
      25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X