Voedingsschema bulk, feedback aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema bulk, feedback aub

Mijn nederige bn'ers *ahum*

Goedenavond,

Hierbij mijn voedingsschema, na dagenlang geprobeerd dit document te uploaden ein-de-lijk bestaat het document wel volgens het uploadsysteem.
    In dit document staat wat ik zoal op een dag eet; gelieve in het achterhoofd te hebben dat de shake om 14:30 niet dagelijks is, alleen op trainingsdagen.
    Ook is dit het meest ideale schema, dit KAN op sommige dagen 1 a 200 kcal lager uitvallen.

Graag hoor ik van jullie of mijn ew goed genoeg zijn, kh hoog genoeg en vetten laag genoeg maar toch op zekere hoogte genoeg etc.

Verder zijn tips over andere voeding altijd welkom! ik sta, op sommige mensen in dit forum nagelaten, wel open voor tips van mensen die er meer verstand van hebben dan ik (en dat zijn er nogal wat)
    Attached Files

Ik breng het graag nog een keer ter attentie van jullie, omdat ik er graag wat feedback op zou willen hebben of ik op de goede weg ben of juist niet

Comment

Ik vind dat je de hoeveelheid eiwitten erg hoog hebt staan: 246 gram is meer dan 4 gram per kg als je uit gaat van je vvm van 57.3 kg.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X