Naar aanleiding van een discussie waarin werd vermeld dat micronutrienten enorm kunnen bijdragen aan je progressie heb ik besloten daar ook op te gaan letten. Ik lette tot nu toe alleen op m'n macro's en nam af en toe een vitamine c pil. Dom van me om niet gelijk de 100% er uit te halen maar ik maak tot nu toe goede gains maar het is natuurlijk nooit goed genoeg.
Met zoutinname was ik al een tijdje bezig, eet nu amper nog brood en vooral rijst/brinta/pasta voor carbs.
Visolie/omega pillen heb ik niet nodig omdat ik iedere dag tonijn eet
Qua vitamine wilde ik een potje multi-vitaminen halen en daar 1 tablet van per dag te slikken
(Kruidvat Multi-vitaminen & mineralen voor sporters
Corrigeer mij aub als ik ergens fout zit en als ik iets vergeten ben qua micro's. Qua micro's ben ik echt een volledige noob
Met zoutinname was ik al een tijdje bezig, eet nu amper nog brood en vooral rijst/brinta/pasta voor carbs.
Visolie/omega pillen heb ik niet nodig omdat ik iedere dag tonijn eet
Qua vitamine wilde ik een potje multi-vitaminen halen en daar 1 tablet van per dag te slikken
(Kruidvat Multi-vitaminen & mineralen voor sporters
Corrigeer mij aub als ik ergens fout zit en als ik iets vergeten ben qua micro's. Qua micro's ben ik echt een volledige noob
Comment