Red Bull 0 Kcl & 0 Sugar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Red Bull 0 Kcl & 0 Sugar

Ik zag vandaag een billboard met Red Bull 0 Kcl & 0 Sugar 100% Wings.

Is het gezond of blijft het rotzooi en zou het in de cut geconsumeerd kunnen worden?

Wat is jullie mening over dit product?

Red Bull Zero Calories :: Energy Drink Zero Calories :: Red Bull
    What you put in you get out.

Als de smaak van suiker uit een drankje gehaald wordt, dan compenseren ze dat over het algemeen met zoetstoffen. Ik ben zelf niet voor zoetstoffen, maar je kunt in feite alles eten/drinken, zolang je het maar met mate doet. Ik houd het bij verse groene thee

Comment

Met mate kan je het prima drinken hoor Kan uiteraard ook in de cut gezien het aantal kcal, om dezelfde rede kan je ook prima cola-light etc. drinken. Enige wat mogelijk is is dat het je hongergevoel stimuleert maar als jij daartegen kunt no problemo.

Comment

Kan prima in de cut want het is echt 0 kcal. Er zitten ook vitamine B, caffeine en taurine in. So far so good, maar teveel is ook niet goed. Het bevat namelijk ook Aspartaam,Sucralose en Acesulfame K, laat dat nou weer even iets minder goed voor je zijn.
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Kan prima, ik heb de afgelopen 8 weken tijdens mijn feestjes op de coco cola zero geleefd. Nadeel is wel dat ik last van mijn pens krijg als je 1,5-2L van die shit drinkt op een avond, maar dan heb ik in ieder geval geen honger, haha.

Wel checken dat die lui van de bar je zero producten geven anders hoek je hem uiteraard neer met zo'n barkruk .
          "Straight outta gym"

Comment

Ik snap niet waarom de frisdrankproducenten nog niet begonnen zijn met het gebruik van Stevia ipv aspartaam en die andere rotzooi

Comment

zoetstof FTW!!!
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ik drink een tray per 2 week, aspertaan story geloof ik niet in.

Comment

Over 5 jaar krijgen we pleuritis van de stevia, dan is aspartaam weer goed tegen dementie oid en blablablabla...zzzzz zzzzz zzzzz
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                    Over 5 jaar krijgen we pleuritis van de stevia, dan is aspartaam weer goed tegen dementie oid en blablablabla...zzzzz zzzzz zzzzz
                    Ja, inderdaad.

Uiteindelijk moeten we toch ergens aan dood gaan..
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Dimi83 View Post
                      Ik snap niet waarom de frisdrankproducenten nog niet begonnen zijn met het gebruik van Stevia ipv aspartaam en die andere rotzooi
                      Ik neem aan dat je zelf Stevia gebruikt, net als ik overigens, maar dan weet je dat Stevia een soort bitterheid bezit die niet overal geschikt voor is.
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Vleugels krijg je in de sportschool, niet van Red Bull

En ach... het is net zo 'slecht' als cola light of zwarte koffie met zoetjes
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik neem gewoon honing, en koffie met honing is best lekker

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Ik neem gewoon honing, en koffie met honing is best lekker
                            Vreemde man ben je toch.....
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ja klopt beetje vreemd maar.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X