Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hey jongens ik heb eens informatie nodig ik ben z'n goeie 5 maanden geleden begonnen met fitness en heb daarbij een voedingschema gekregen ( alle fotos in dit topic )>>> http://forum.bodynet.nl/afslanken/60...ge-klopte.html <<

Nu kom ik tot de conclusie dat ik maar +- 1800 kcal in een dag binnenkrijg in die 6 maanden ben ik wel al redelijk gewicht kwijt maar nog niet veel massa aangekomen.Na wat rondkijken hier is dit blijkbaar véél te weinig en ik wil wat voorstellen doen.

Hier wil ik het anders in die toekomst aanpakken

Ontbijt : 70gr havermout + 360 magere alpro melk

Tussendoor : 3 volkoren boterhammen 2x kipfilet 1x pindakaas of kip curry + stuk fruit

Middagmaal : 70gr rijst + 300 gr groentjes + 200gr vlees

Tussendoortje : stuk fruit + mager yoghurtje

Avondmaal : 4 boterhammen met kipfilet of en ham

Laatse maaltijd : 500gr kwark + 25gr ongezouten notenmix

Is dit al een stuk beter dan het schema dat ik tot op vandaag bezig mee ben naar de toekomst gericht?

Owja mijn lenge is 183 gewicht 80 en BF 26.5%

ALLE TIPS ZIJN WELKOM !!

Het is lastig te beoordelen als de verhoudingen er niet bij staan.
    Hoeveel gram eiwitten,vetten etc?
    Hoe is je vet percentage trouwens gemeten?
    Toch niet elektronisch hopelijk?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

moet ik anders dit schematje eens in excell bestandje zetten voor beter overzicht? BF was idd elektronisch

Comment

Bestandje zou wel beter zijn ja.
        Een elektronische weegschaal is een drama,geeft nooit goed aan.
        Gaf bij mij 23% vetpercentage aan ,terwijl ik op 15% stond.
        Zelfs om iedere week bv je progressie te zien is het niet geschikt aangezien hij iedere keer wat anders aangeeft,wat zeer demotiverend kan zijn.

Ik kan het uiteraard niet precies beoordelen,maar 26% vetpercentage bij 80kg en 183cm lijkt mij redelijk hoog,mischien bij een meting met tang valt het toch wel wat lager uit.
        Weet niet hoeveel calorieen je nu totaal uitkomt,maar lijkt mij op het eerste gezicht nog niet echt veel.
        Last edited by rain; 25-05-2013, 21:46.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dit zou men schema nu zijn voor te beginnen

Comment

Heb net rond 10.30 dat aangepast dat brood en kipfilet neem ik weg en vervang ik door 250 gr magere platte kaas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X