Hey jongens ik heb eens informatie nodig ik ben z'n goeie 5 maanden geleden begonnen met fitness en heb daarbij een voedingschema gekregen ( alle fotos in dit topic )>>> http://forum.bodynet.nl/afslanken/60...ge-klopte.html <<
Nu kom ik tot de conclusie dat ik maar +- 1800 kcal in een dag binnenkrijg in die 6 maanden ben ik wel al redelijk gewicht kwijt maar nog niet veel massa aangekomen.Na wat rondkijken hier is dit blijkbaar véél te weinig en ik wil wat voorstellen doen.
Hier wil ik het anders in die toekomst aanpakken
Ontbijt : 70gr havermout + 360 magere alpro melk
Tussendoor : 3 volkoren boterhammen 2x kipfilet 1x pindakaas of kip curry + stuk fruit
Middagmaal : 70gr rijst + 300 gr groentjes + 200gr vlees
Tussendoortje : stuk fruit + mager yoghurtje
Avondmaal : 4 boterhammen met kipfilet of en ham
Laatse maaltijd : 500gr kwark + 25gr ongezouten notenmix
Is dit al een stuk beter dan het schema dat ik tot op vandaag bezig mee ben naar de toekomst gericht?
Owja mijn lenge is 183 gewicht 80 en BF 26.5%
ALLE TIPS ZIJN WELKOM !!
Nu kom ik tot de conclusie dat ik maar +- 1800 kcal in een dag binnenkrijg in die 6 maanden ben ik wel al redelijk gewicht kwijt maar nog niet veel massa aangekomen.Na wat rondkijken hier is dit blijkbaar véél te weinig en ik wil wat voorstellen doen.
Hier wil ik het anders in die toekomst aanpakken
Ontbijt : 70gr havermout + 360 magere alpro melk
Tussendoor : 3 volkoren boterhammen 2x kipfilet 1x pindakaas of kip curry + stuk fruit
Middagmaal : 70gr rijst + 300 gr groentjes + 200gr vlees
Tussendoortje : stuk fruit + mager yoghurtje
Avondmaal : 4 boterhammen met kipfilet of en ham
Laatse maaltijd : 500gr kwark + 25gr ongezouten notenmix
Is dit al een stuk beter dan het schema dat ik tot op vandaag bezig mee ben naar de toekomst gericht?
Owja mijn lenge is 183 gewicht 80 en BF 26.5%
ALLE TIPS ZIJN WELKOM !!
Comment