no carbs after 6pm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja maak maar grappen ben het wel gewend. Wij moslims zijn altijd de lul. No matter je gedacht en uitvoering van het geloof.
    Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by Whahaha View Post
      Het gaat er gewoon om dat je al je calorieen binnen krijgt! Je kan bijv. de hele dag niks eten en alles in een keer eten. Niet echt verstandig. Maar het kan wel. Denk aan ramadan.
      Krijg jij in een keer 3500 kcals binnen, met de juiste KEV verhouding voor optimale groei?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Ja maak maar grappen ben het wel gewend. Wij moslims zijn altijd de lul. No matter je gedacht en uitvoering van het geloof.
        Dan moet je inderdaad vooral een opmerking die totaal niet gericht was over de inhoud van jou opmerking, zo persoonlijk opvatten dat hij vanuit jou redenatie verkeerd is.

Gus bedoeld: wie zegt dat door middel van ramadan je wel acceptabel eet? mohammed was een profeet en geen bodybuilder dus om nu de link te leggen tussen ramadan en genoeg kcal binnenkrijgen op een dag is.. tsja er is geen link laat ik het zo zeggen

Comment

• Zo mij wel lukken hoor gewoon veel rijst,kip wokgroenten en shakeje met met melk. En een handje noten is niet lastig hoor maar je verdeelt het over 2x in de ochtend brinta en melkt met casein shake en ultra fine oats. Dat is zon 1000 kcal en de rest in de avond.
          Hard work Pays off!

Comment

• Originally posted by NickP View Post
            Dan moet je inderdaad vooral een opmerking die totaal niet gericht was over de inhoud van jou opmerking, zo persoonlijk opvatten dat hij vanuit jou redenatie verkeerd is.

Gus bedoeld: wie zegt dat door middel van ramadan je wel acceptabel eet? mohammed was een profeet en geen bodybuilder dus om nu de link te leggen tussen ramadan en genoeg kcal binnenkrijgen op een dag is.. tsja er is geen link laat ik het zo zeggen
            Ja dat snap ik. Was ook niet beledigd ofzo
            Hard work Pays off!

Comment

• Ik eet nu al sinds de start van dit topic me kwark smiddags en voor het dlspen water casseine en 60gram brinta, ik merk nog geen verschil.

Comment

Zo mij wel lukken hoor gewoon veel rijst,kip wokgroenten en shakeje met met melk. En een handje noten is niet lastig hoor maar je verdeelt het over 2x in de ochtend brinta en melkt met casein shake en ultra fine oats. Dat is zon 1000 kcal en de rest in de avond.
                Nu ben je weer van standpunt veranderd. Je zei duidelijk dat je alles in 1 keer naar binnen zou werken.

Jij hebt denk ik geen flauw idee waar je het over hebt. Zeg het maar als ik ernaast zit. Om jou een idee te geven waar het om gaat, dit zou je allemaal in een keer moeten eten om 3500 kcals binnen te krijgen:

MEAL 1
                9 eggs (2 yolks)
                2 cup Cream of Wheat
                1 piece fruit
                1 Tbs Flax

MEAL 2
                6 oz tuna in water
                1 cup rice
                2 gram Fish-oil

MEAL 3
                8 oz lean ground beef
                2 cups pasta

MEAL 4
                7 oz cod fish
                1 large potato
                1 orange

PRE-WORKOUT
                1 scoop whey
                20 gmaltodextrin

POST-WORKOUT
                1 scoop whey
                20g Dextrose
                1 Tbs Flax

MEAL 7
                7oz chicken
                1 cup corn
                3 slices whole grain bread
                Salad
                2g fish-oil

Bodybuilding.com - Eating For SIZE!
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Of 1liter weightgainer

Comment

• @inferno je moet de rest ook wel lezen gaat om hoe je dat weg krijgt in de ramadan.
                    @q dat kan ook maar ik eet toch liever
                    Hard work Pays off!

Comment

• @inferno sorry had je post niet goed gelezen maar ik denk dat het jou ook wel zou lukken hoor 3500 kcal in een keer. En al die standaard schema's van BB.com zijn onzin.9 eieren met maar 2 met de dooier als jij eerlijk bent zou je dat dan eten.
                      Hard work Pays off!

Comment

• Was er niet op youtube een filmpje van een gast die in een uurtje 5k carbs na binnen werkten ofzoiets?

Comment

• 12k in 42 minuten... maar dat is totaal maar dan ook totaal geen referentie

Michael Phelps 12,000+cal Diet Challenge - YouTube
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

@inferno sorry had je post niet goed gelezen maar ik denk dat het jou ook wel zou lukken hoor 3500 kcal in een keer. En al die standaard schema's van BB.com zijn onzin.9 eieren met maar 2 met de dooier als jij eerlijk bent zou je dat dan eten.
                            Nee, dat lukt mij niet. En of het onzin is of niet, het is maar een voorbeeld. Je leest over het totaalplaatje heen en gaat in op details. Het is niet realistisch en onpraktisch om die zooi in een keer op te vreten want dat ga je niet lekker vinden.
                            - Dave Tate

Comment

• Ik krijg geen 3500 kcal in een keer weg en ik ben echt wel een vreetzak. Dat zijn 4 pizza's van domino's man...
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Daar heeft een doorsnee persoon ook geen ruimte voor. Zulke Chineesjes trainen daar ook dagelijks op door veel kool naar binnen te stouwen.
                                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X