no carbs after 6pm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het metabolisme is een continue proces, het begint niet weer bij 0 na 24 uur. Een boekhoudkundige benadering van het lichaam en voeding gaat dus eigenlijk niet op. Er zal dus een zekere timing in de voeding om het optimaal kunnen benutten.

Comment

Conclusie= consumeer je gehele voedingsbehoefte in 1 maaltijd zodat je maar 1 keer per 3 dagen hoeft te schijten en met een turtle buik kan rondlopen..dan heb je op zijn minst een echte welvaartsbuik en haal je letterlijk het meeste uit je voeding.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Er komt een dag dat ik in me broek ga zeiken he mafkees

Originally posted by pescatore View Post
        Mss een beetje depletion-rage. Excuses Dynamix, mss beetje over de top reactie hehe
        Mooie dingen.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by aktito View Post
          Snap ik maar Quibus zei "dan ga je trainen, daarvoor moet je energie hebben - KH" Wou daar even aan toevoegen dat je geen KH 2uur voor de training hoeft te eten om energie te hebben zeg maar (wordt vaak wel geloofd).
          Het gaat bij mij trouwens ook echt om kleine hoeveelheden hoor, denk dan aan een 4 volkoren boterhammen met kipfilet o.i.d. Fasted-training stimuleert overigens de insuline-gevoeligheid dus het kan goed kloppen dat ik wat sneller 'piek' dan iemand die dit protocol niet hanteert zeg maar. Bij mij is het verschil echter vrij extreem een soort reactieve hyperglykemie, alleen wanneer ik niet vast en gewoon om de paar uur eet heb ik er flink minder/ praktisch geen last van (toch een groter verschil dan de literatuur beweert?). Echt een nadeel want brengt wel een extra factor mee met plannen van m'n maaltijden random de training etc.
          Je had het daarvoor over 150gr rijst voor je training, dat is in mijn ogen absoluut geen kleine hoeveelheid? En dan is het niet gek dat je op een nuchtere maag beter traint?
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Eind conclusie is dus: Het menselijk lichaam is 1 groot mysterie! en een bewezen feit is: perfectie bestaat niet! Maar we zijn er wel altijd naar op zoek(naar iets wat dus niet bestaat). Maar discussieer, en onderzoek gerust verder.

Comment

Originally posted by De Hulk7 View Post
              Eind conclusie is dus: Het menselijk lichaam is 1 groot mysterie! en een bewezen feit is: perfectie bestaat niet! Maar we zijn er wel altijd naar op zoek(naar iets wat dus niet bestaat). Maar discussieer, en onderzoek gerust verder.
              Nee maar er zijn wel een aantal basis dingen die niet al te moeilijk zijn, die hier blijkbaar niet begrepen worden omdat er veel te moeilijk wordt gedacht.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Nee maar er zijn wel een aantal basis dingen die niet al te moeilijk zijn, die hier blijkbaar niet begrepen worden omdat er veel te moeilijk wordt gedacht.
                Daar ben ik het helemaal mee eens Patricia!

Comment

Zoals?

Comment

Gelukkig hebben genen er niks mee te maken?
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                      Zoals?
                      Ik zou hier en daar wat teruglezen dan is je vraag beantwoord, als je al moet vragen wat de basis is dan vraag ik me af hoe jij je dieet hebt?

Comment

Ik zou hier en daar wat teruglezen dan is je vraag beantwoord, als je al moet vragen wat de basis is dan vraag ik me af hoe jij je dieet hebt?
                        Het ging mij meer om wat patricia onder de niet begrepen basis dingen verstond.

Ik trouwens aanhanger van het febo dieet, de enige carbs die ik dan nog eet zijn die in de chilisaus bij mijn kipcorn. ....

Comment

Gelukkig hebben genen er niks mee te maken?
                          Nee natuurlijk niet. Wat hebben genen nou met streven naar optimale voeding voor een persoon te maken? Das een variabele op zichzelf.
                          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Het ging mij meer om wat patricia onder de niet begrepen basis dingen verstond.

Ik trouwens aanhanger van het febo dieet, de enige carbs die ik dan nog eet zijn die in de chilisaus bij mijn kipcorn. ....
                            Basis is al oud, het is tegenwoordig zo dat alles een aparte naam moet hebben, UD2.0 bijv?...what the fuck?Ik word nog droger en harder zonder die bullshit, en ik heb niet de makkelijkste stofwisselijk(is genetisch) je eet wat je nodig hebt en als het werkt dan werkt, de een verwerkt x-aantal carbs en de ander meer of minder, zo ook met eiwit etc en zo ook dus eten in de avond, de ern kan het wel hebben en de ander niet, moet niet te moeilijk over worden gedaan, is xonde.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Nee natuurlijk niet. Wat hebben genen nou met streven naar optimale voeding voor een persoon te maken? Das een variabele op zichzelf.
                              Om er toch quasi serieus op te reageren: verschil tussen de gemiddelde Indiër en de gemiddelde Eskimo....

Zoals?
                              Dat basisbehoeften iets breder zijn dan een x aantal kcal

Comment

Om er toch quasi serieus op te reageren: verschil tussen de gemiddelde Indiër en de gemiddelde Eskimo....
                                Ja, en dan?
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X