Hoe cutten zonder spiermassa te verliezen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe cutten zonder spiermassa te verliezen?

Hallo allemaal,

De afgelopen periode ben ik een aantal kilo zwaarder geworden, vooral spiermassa, maar ook een beetje vet. Ik zit nu ongeveer op een vetpercentage van 14%, nog steeds niet hoog maar wel hoger dan een paar maand geleden.

Deze zomer ga ik een aantal weken op vakantie waar ik niet zal trainen. Nu neem ik me voor om iedere ochtend een uurtje te gaan hardlopen om weer wat droger te worden.
    Wat is wat betreft voeding aan te raden om vet te verbranden? 's Ochtends op een lege maag? Of alleen wat (snelle) eiwitten innemen en dan gaan?

Ik hoor het graag. Dankjulliewel!

1/Nuchtere maag - geen probleem
    2/Kleine shake - geen probleem
    3/Bcaa - geen probleem

Kies degene die je het fijnst lijkt en probeer het een tijdje en pas aan waar nodig.

Voor mij persoonlijk werkt op een lege maag het beste.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Cardio beinvloed je herstel, liever meer trainen en minder kh eten, meer heb je in principe niet nodig. Ik zie cardio alleen als een lapmiddel voor wanneer je te laat bent óf echt heel diep wilt gaan.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Basis blijft dat je onder je behoefte komt.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Oke bedankt voor jullie reacties. Ik ga ook alleen cardio doen bij gebrek aan kt mogelijkheden .

Vroeg me alleen af waar ik tijdens deze periode rekening mee moet houden wat betreft voeding omdat ik geen spiermassa wil verliezen, maar volgens mij ben ik gewoon 'veilig' als ik maar genoeg eiwitten binnen krijg. Toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X