groene asperges

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• groene asperges

2,50 euro bij de Lidl per 500 gr, koopje voor de liefhebber. Just sayin'
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Dank.

Comment

Lekker, tot wanneer loopt deze aanbieding? Moet helaas wel een kut eind fietsen hehe
      Ernstig noh!

Comment

Geen idee, weet niet eens of het een aanbieding is, maar ze zitten al versneden tussen mijn wokgroentjes voor de komende 4 dagen

Comment

Lekker, ik zal mn moeder eens bellen of ze daar niet toevallig langs moet.

Kan je ook geweldige risotto mee maken trouwens, achterkantjes mee laten trekken in de bouillon.
          Ernstig noh!

Comment

Dude, groene asperges zijn de shit. Nooit risotto mee gemaakt overigens, apart. Maar wel lekker dus?

Comment

Ik vind van wel.
              Gebruik de achterkantjes om de bouillon extra op smaakt te brengen. De rest snij je schuin in kleine stukjes.(puntjes heel laten natuurlijk)
              Dan de puntjes een paar minuten blancheren en de rest in wat boter bakken. na het blancheren de puntjes ook nog 1 min rustig met de rest mee laten garen.
              Verder risotto maken volgens vast recept en op het eind de asperges toevoegen.

Zo doe ik het ongeveer.
              Ernstig noh!

Comment

Apart, met witte asperges ken ik t wel. *houdt in achterhoofd*

Comment

Ben zelf wel een risotto fan dus vind eigenlijk mits goed bereid alle risotto wel lekker. Wil ook nog een keer gebakken risotto maken maar neem er de tijd maar niet voor..
                  Ernstig noh!

Comment

Ja, is wel iets dat je moet aanvoelen. Beetje te kort of beetje te lang en het is plepse of droge shait. Maar indien goed bereid... heer-lijk! Beetje truffelolie (of verse obv nog beter) erdoor met wat verse safraan is ook heerlijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X