vetpercentage meting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vetpercentage meting

Nadat ik heb rond gekeken dacht ik laat ik ook maar eens een voedingsschema invullen. Nu zit ik eigenlijk al vast bij het meten van de vetpercentage. Ik heb de calculator ingevuld op voedingsbehoefte.nl en ik kom op 9,1% nu heb ik hier al gelezen dat dat laag is en ik kan me niet voorstellen dat dit klopt. Ik heb best wel wat vet over. Dit heb ik ingevuld lichaamsgewicht 67, taille 69 en nek 34. Misschien heb ik wat verkeerd gedaan? Iemand een idee?

9,1 is idd wel erg laag voor een vrouw. Vraag anders eens of ze bij de sportschool je vet kunnen meten.
    Ernstig noh!

Comment

Dat zou idd een optie zijn, maar op dit moment sport ik niet bij een sportschool. Na de vakantie wil ik een goeie gaan zoeken.

Comment

Je kan of een fotos plaatsen dat anderen het kunnen inaschatten, je kan ook even opzoeken want er zijn van die vergelijkingsfotos te vinden.

Comment

Ergens gratis proeftraining aanvragen dan. Ze zullen dan vast wel even je vetpercentage willen meten.
          Ernstig noh!

Comment

Kijk das een goeie had ik nog niet aan gedacht! Ik wil toch bij meerdere gaan kijken voordat ik ergens ga beginnen. Ga ik dat doen. Dankje

Comment

Je kan of een fotos plaatsen dat anderen het kunnen inaschatten, je kan ook even opzoeken want er zijn van die vergelijkingsfotos te vinden.
              \
              Wat is je geslacht: Man Vrouw

Wat is je gewicht: 67kg (decimaal met punt)

Je omtrek taille: 69cm

Zo correct? j

Je vetpercentage is 16.1
              Onderstaande tabel geeft de ideale waarden aan.

Comment

Ernstig noh!

Comment

euh bvds bedoeling was dat we pics te zien kregen
                  srry nee hoor, maar ook 16,1 is laag

Comment

20% komt dan denk ik eerder in de buurt, ik ben benieuwd wat ze dan bij de sportschool meten.

Comment

owja shit, kan ik mn post nog verwijderen
                      Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X