Mijn voeding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voeding

Komt ie

10:00 uur 3 brood met appelstroop 1 gram vitamine c  en 2 multi vitamines en 500 ml magere melk

13:00 uur 4 brood met ham en 500 ml magere melk

15:00 uur 500 gram magere kwark

16:00 uur trainen en vlak van tevoren een banaan

17:00 uur einde training en eiwit shake 250 gr en 5 gram creatine

18:00 uur warm eten dit is elke dag verschillend maar altijd rond de 800 kcal

21:00 uur 3 brood met ham en 500 ml magere melk

0:00 uur 500 gram magere kwark

Ik kom bij het optellen ongeveer op 3000 kcal met een 210 gram eiwitten
    Mijn basisbehoefte plus sporttoeslag ligt op 3700..
    Doelen zijn simpel door een lange alcholische tijd heb ik een horecapens gekregen die er af moet mijn  vet ligt op dit moment rond de 22-23(1 maand terug was dit 25) met 104 kilo mn doel is om binnen 3 maand op 15 procent te eindigen..
    Ik denk dat ik de ham voor achterham ga omruilen..
    Ok schiet maar lek broeders en zusjes ow ja 1 ding ik verteer absoluut geen tonijn etc kwark daarentegen zie ik als een toetje..

Greeetzzz

In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

om te gaan cutten denk ik dat je te veel kcal binnen krijg, ik zou rond de 2600 gaan zitten.

ham vervangen door, kipfilet,rookvlees, mager beleg dus.

banaan na het trainen, als je dan toch kh binnen wil krijgen, 1 uur voor het trainen, complexe kh. banaan zijn snelle en ook zo op denk ik in je lichaam, kan zijn dat ik dit totaal verkeerd heb, maar dat zullen we zo wel horen.

ik zelf neem craetine een half uur voor de training en een half uur na de training.

en hoe heb je het voor elkaar gekregen om van 35 naar 25 te gaan in 1 maand.

de rest zal ik maar aan de profs over laten

sucses met cutten

gr...corrie
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (corina @ Apr. 06 2005,19:26)]om te gaan cutten denk ik dat je te veel kcal binnen krijg, ik zou rond de 2600 gaan zitten.

ham vervangen door, kipfilet,rookvlees, mager beleg dus.

banaan na het trainen, als je dan toch kh binnen wil krijgen, 1 uur voor het trainen, complexe kh. banaan zijn snelle en ook zo op denk ik in je lichaam, kan zijn dat ik dit totaal verkeerd heb, maar dat zullen we zo wel horen.

ik zelf neem craetine een half uur voor de training en een half uur na de training.

en hoe heb je het voor elkaar gekregen om van 35 naar 25 te gaan in 1 maand.

de rest zal ik maar aan de profs over laten

sucses met cutten  

gr...corrie
      Nee van 25 naar 22 in 1 maand.
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Corina heeft je al wat goede tips gegeven. Een banaan voor de training kan wel hoor, ook omdat je alleen kwark eet voor de training lijken met de kh van de banaan welkom.

Ik vind dat je vetten érg laag zitten, die zou ik zeker verhogen. Zorg voor noten, vette vis, lijnzaadolie, enz.

De multivitamine zou ik verdelen. Dus neem er een 's ochtends en een 's avonds.

3000 kcal. vind ik nog redelijk veel, maar het is goed om hier op te beginnen en dan langzaam naar +/- 2500 te gaan.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (KeepItReal @ Apr. 06 2005,20:55)]Corina heeft je al wat goede tips gegeven. Een banaan voor de training kan wel hoor, ook omdat je alleen kwark eet voor de training lijken met de kh van de banaan welkom.

Ik vind dat je vetten érg laag zitten, die zou ik zeker verhogen. Zorg voor noten, vette vis, lijnzaadolie, enz.

De multivitamine zou ik verdelen. Dus neem er een 's ochtends en een 's avonds.

3000 kcal. vind ik nog redelijk veel, maar het is goed om hier op te beginnen en dan langzaam naar +/- 2500 te gaan.
          Thanks both..
          Ik nam dus ham ipv achterham zodat ik iets meer vetten in mijn schema opnam maar zal dit omruilen voor achterham en helaas lijnzaadolie..
          Ik wil idd ook geleidelijk aan richting een 2500 cal gaan..
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

als je je cal nog lagen wil gaan zitten zou ik er nog wat kh uit halen en je ei zo houden of misschien nog iets omhoog
            zou ook niet lagen als 2800 gaan dan zit je er al bijna 1000 onder je standaart hoeveelheid
            en rustig er naar toe werken he niet van de een op de andere dag
            neem er gerust een 2 a 3 weken voor
            Who's the Chef

Comment

Ik volg dit schema al sinds een 4 weken dus van de ene op de andere dag is niet meer ter sprake..
              Bij een andere berekening kwam ik zelf op ong 3900!!
              Dus idd maybe kan ik beter niet onder de 2800 of zelf niet onder 3000
              Kijk hier maar es na 80 vvm x1,23x24+10 procent sporttoeslag+50% arbeidsnivo=3896,64!!!!
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hey bro,

Als ik het zo snel ff bekijk zie ik dat je al je eiwitten uit zuivelproducten haalt; superveel kwark en magere melk.

Ik zou wat meer variatie in je schema brengen, een paar keer een biefstukje, tartaartje, kipfiletje, makreeltje, etc. in je maaltijd plaatsen. Daarbij kan je bijvoorbeeld rijst of pasta nemen om je koolhydraten hoog te houden.

Je zou ook i.p.v die halve liter magere melk, 250ml magere melk kunnen maken, en dan wat whey-poeder er doorheen kunnen gooien om je eiwitten wat omhoog te gooien.

Verder zou ik toch wel een wat meer koolhydraatrijke maaltijd een dik uur voor je training plaatsen, zoals macaroni of rijst, of volkorenbrood.

Als je die creatine direct na de training neemt, mix het dan met een AA'tje, snelle koolhydraten is erg belangrijk direct na de training en zorgt ook voor betere opname.

En verder zou ik die ham er helemaal uitgooien, ik ben helemaal geen fan van varkensvlees, het is niet zo goed voor je , je kunt het veel beter vervangen door kip'/kalkoen/rosbief.

Succes,

Comment

volgens mij wil hij nogsteeds gaan cutten dus een kh arm schema is wel een vereisde
                  Who's the Chef

Comment

ohhh oke,

dan gaat het verhaal niet op....in cut-schema's ben ik niet zo thuis.

ciao

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X