voedingsschema check dex.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema check dex.

Hoi..

Moet er ook weer aangeloven hihi. Heb een schema gemaakt wat uber makkelijk vol te houden is voor me icm werk.

Vroeg me af of jullie ff wilden kijken of het wat was. Het doel is cleanbulken, routine die erbij zit word een Push/Pull/Legs routine, 3xtrainen 1 dag rust, en repeat. Dus 6x per 8 dagen.

Tnx alvast guys.
    Attached Files

Kut excel kut openoffice FUU :@ !@#$%^

Ok in tekst dan maar:

Ontbijt:
    Melk (halfvol): 500ml
    Havermout: 50gr
    Whey: 30gr

10:30
    Brood (volkoren): 100 gram (3sneetjes)
    Kipfilet (beleg): 45 gram (3 plakjes)
    Pinda's: 30gram

13:00
    2 Appels

15:30

18:30 (avond eten)
    Kipfilet: 200gram
    Rijst: 100gram (ongekookt gewicht)
    Groente: 200gram

Post workout
    Whey: 30 gram
    Melk (halfvol): 250ml

22:00
    Kwark (mager): 500gram

Eiwitten: 234gram
    Carbs: 349gram
    Vetten: 92gram
    Verhouding (%): 30/44/26

Comment

Ik zou wel een ei erbij doen
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ik zou 1x ei op me brood doen ipv 3x kip en meer variatie in noten ipv enkel pindas ( ja ik weet dat pindas geen noten zijn voor iemand weer met het geweldige idee komt om er weer iets op te zeggen ). Verder zou ik ook nog groenten naar 400-500 gram doen. 200 gram per dag vind ik persoonlijk zeer weinig.

Comment

Ik eet nauwelijks groente, soms een uitje of tomaat op een dag en ik maak de gains van me leven
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Dat is wel erg veel bruin brood met beleg, kipfilet in dit geval. En dan eet je als avondeten ook nog eens kip. Volgens mij gaat dat behoorlijk vervelen op den duur. Van een betweterige AAS guru had ik wat meer variatie verwacht.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Zoals je hoort gaat een ei het verschil maken

Ik denk ook dat het vrij snel behoorlijk je strot uit gaat komen, maar als dit handig is icm je werk, I'm all for it. Als je dit een jaar vreet en het is genoeg kcal waarom niet. Het WK Voedingschema Maken zul je er niet mee winnen maar je weet toch ondertussen wel dat wanneer je genoeg van alles binnenkrijgt je een heel eind in de goeie richting zit?

Maak je nou maar drukker over je er actually aan te houden en regelmatig te trainen.
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Mag het een heel eitje zijn guys?

En ja inferno maar avond eten wisselt wel kip/tilapia/pangus/biefstuk hehe. En ja had nog gekeken voor rijstewafels maar ik wil eigenlijk niet teveel verschillende dingen eten. Is vaak duurder, en maakt het weer ingewikkelder. Plus kip is hnngg, misschien vervang ik die middelste wel van 13:00 voor wat anders, morgen ff kijken.

maar verder als ik me eraan hou wel goed?

@pesc
                goeie post haha srs. Ja idd meer zorgen daarover maar komt goed. Wil het alleen wel goed doen meteen

Comment

Originally posted by kojak View Post
                  Ik eet nauwelijks groente, soms een uitje of tomaat op een dag en ik maak de gains van me leven
                  Mammie wil wel dat kleine dexie genoeg pietamientjes binnen krijgt. En moet denken aan mn macronutriente!!! (Zo heette dat toch )

supps zijn btw:
                  whey as you see
                  Sporters multivits
                  omega 3 caps

@inferno
                  betweterig!?!? Had van zo'n lieve jongen niet verwacht dat die zo gemeen zou doen eigenwijs???
                  Last edited by Dexie; 11-07-2013, 00:59.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                    Mammie wil wel dat kleine dexie genoeg pietamientjes binnen krijgt. En moet denken aan mn macronutriente!!! (Zo heette dat toch )

supps zijn btw:
                    whey as you see
                    Sporters multivits
                    omega 3 caps

@inferno
                    betweterig!?!? Had van zo'n lieve jongen niet verwacht dat die zo gemeen zou doen eigenwijs???
                    wnr komen die winstrol en test dan dexie?? xD

Comment

Winstrol? Nee test met anadrol, pff winstrol, pussy zomerzooi!

Comment

Winstrol? Nee test met anadrol, pff winstrol, pussy zomerzooi!

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
                          Ik zou 1x ei op me brood doen ipv 3x kip en meer variatie in noten ipv enkel pindas ( ja ik weet dat pindas geen noten zijn voor iemand weer met het geweldige idee komt om er weer iets op te zeggen ). Verder zou ik ook nog groenten naar 400-500 gram doen. 200 gram per dag vind ik persoonlijk zeer weinig.
                          Te snel gelezen, ff verder op in.

jongeman, weer jij hoe fucking duur een zakkie noten is?? Wojo echt walnoten enz niet te betalen. Pindas zijn cheap man, vandaar. Anders vind ik het lullig voor me moetie als ze 80 euro per maand kwijt is aan wat walnoten oid. Zit daar een nadeel aan zoveel pinda's? op eentonig na?

en ja maar meer groente bij me avond eten word denk teveel, ff wegen morgen hoeveel 200gr is misschien douw ik het in me holle kies wie weet, maar een vol bord bloemkool zie ik niet zitten haha ze zeggen toch minimaal 200gr pd?

tnx iig. Zal ff kijken met die groente.

Comment

je kan ook best amandelen kopen, ook nie zo cheap maar wel leka

Comment

Te snel gelezen, ff verder op in.

jongeman, weer jij hoe fucking duur een zakkie noten is?? Wojo echt walnoten enz niet te betalen. Pindas zijn cheap man, vandaar. Anders vind ik het lullig voor me moetie als ze 80 euro per maand kwijt is aan wat walnoten oid. Zit daar een nadeel aan zoveel pinda's? op eentonig na?

en ja maar meer groente bij me avond eten word denk teveel, ff wegen morgen hoeveel 200gr is misschien douw ik het in me holle kies wie weet, maar een vol bord bloemkool zie ik niet zitten haha ze zeggen toch minimaal 200gr pd?

tnx iig. Zal ff kijken met die groente.
                              pinda's hebben niet echt een ideale vetzuursamenstelling, maakt geen reet uit als je 20g per dag eet maar als je al je vetten haalt uit de zelfde bronnen...
                              als je toch goedkoop wil blijven neem dan olijfolie, eieren en vette vis uit blik als afwisseling.
                              vind dat je wel erg hoog in vetten zit maar dat is persoonlijk. (hoeveel weeg je?)
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X