laatste hulp nodig met bulk schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laatste hulp nodig met bulk schema

hallo allemaal,

ik heb nu eindelijk een voedingsschema alleendit bevat nog maar 1900 calorieen, ik weet niet hoeveel calorieen mijn avondeten bevat omdat het altijd wat anders is. mijn onderhoud is 2300 calorieen en ik wil per dag 2600 calorieen binnen krijgen.
    kunnen jullie me helpen om mn schema volledig te maken want ik weet niet wat ik er nog bij kan eten.

Het schema is als volgt:

8:00-
    brinta
    2 broodjes pindakaas
    250 ml melk

10:00-
    2 eieren

12:00-
    brinta
    2 broodjes pindakaas
    250 ml melk

14:00-
    250 gram kwark
    1 banaan

17:00-
    avondeten kan ik niet invullen aangezien het elke keer wat anders is

20:00-
    2 broodjes pindakaas
    1 appel

22:00-
    250 gram kwark
    -Bench 8x45
    -squat 8x65
    -Deadlift 6x97,5

Vul toch eerst maar bij de stickies even een voedingsschema in,is wat overzichtelijker en dan zie je gelijk hoeveel kcal/koolhydraten/eiwitten en vetten je uitkomt.

Bij avondeten vul je gewoon een willekeurige dag in,dus bv aardappels/groente en vlees.
    Het gaat om een indicatie en daarvoor moet wel alles ingevuld zijn.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
      Vul toch eerst maar bij de stickies even een voedingsschema in,is wat overzichtelijker en dan zie je gelijk hoeveel kcal/koolhydraten/eiwitten en vetten je uitkomt.

Bij avondeten vul je gewoon een willekeurige dag in,dus bv aardappels/groente en vlees.
      Het gaat om een indicatie en daarvoor moet wel alles ingevuld zijn.

oke dan vul ik nu even alles in en dan post ik mn schema even hier
      -Bench 8x45
      -squat 8x65
      -Deadlift 6x97,5

Comment

Precies!
        Want je 1e post kan je geen voedingsschema noemen he
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

ik vertrouw het niet helemaal aangezien ik nu op 2900 calorieen uit kom
          Attached Files
          -Bench 8x45
          -squat 8x65
          -Deadlift 6x97,5

Comment

Precies!
            Want je 1e post kan je geen voedingsschema noemen he

inderdaad

ik heb m er nu opgezet maar ik kom op 2900 calorieen uit, klopt dit wel?
            -Bench 8x45
            -squat 8x65
            -Deadlift 6x97,5

Comment

Het klopt aardig ja,2900 kcal.

Ik vind je vetten aardig aan de hoge kant,waarom laat je dat broodje pindakaas om 20.00 u niet vallen?
              Of train je s avonds?

Als je dat broodje pindakaas laat vallen,kom je rond de 2600 kcal uit en kloppen je vetten ook beter.
              Ik zou dan ook ipv s,middags pindakaas,bv 50 gram kipfilet op brood doen.Dan kom je rond de 80 gram vetten uit op een dag,meer dan genoeg
              Als je toch honger hebt om 20.00 u ,neem dan 250 gr kwark en voor het slapen weer 250 gram.

Zoals je al eerder gehoord hebt,is een richtlijn 1 gram vet/kg lichaamsgewicht,eiwitten 2/2.5 gram per kg lichaamsgewicht en de rest aanvullen met koolhydraten.
              Maar zonder die pindakaas,klopt je schema aardig.

Tenminste......om mee te beginnen en kijken hoe het loopt en daarna kan je altijd stapsgewijs(200/300 kcal) verhogen als het nodig is.
              Die 200/300 kcal moet dan wel uiteraard weer in evenwicht zijn qua macro,s
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het klopt aardig ja,2900 kcal.

Ik vind je vetten aardig aan de hoge kant,waarom laat je dat broodje pindakaas om 20.00 u niet vallen?
                Of train je s avonds?

Als je dat broodje pindakaas laat vallen,kom je rond de 2600 kcal uit en kloppen je vetten ook beter.
                Ik zou dan ook ipv s,middags pindakaas,bv 50 gram kipfilet op brood doen.Dan kom je rond de 80 gram vetten uit op een dag,meer dan genoeg
                Als je toch honger hebt om 20.00 u ,neem dan 250 gr kwark en voor het slapen weer 250 gram.

Zoals je al eerder gehoord hebt,is een richtlijn 1 gram vet/kg lichaamsgewicht,eiwitten 2/2.5 gram per kg lichaamsgewicht en de rest aanvullen met koolhydraten.
                Maar zonder die pindakaas,klopt je schema aardig.

Tenminste......om mee te beginnen en kijken hoe het loopt en daarna kan je altijd stapsgewijs(200/300 kcal) verhogen als het nodig is.
                Die 200/300 kcal moet dan wel uiteraard weer in evenwicht zijn qua macro,s

oke bedankt dan laat ik dat broodje pindakaas om 20.00 vallen, smiddags broodje kipfilet is een goed idee.
                vanaf volgende week begin ik met het 5x5 stronglift schema dus ben weer 110% gemotiveerd
                -Bench 8x45
                -squat 8x65
                -Deadlift 6x97,5

Comment

Super!
                  Gaat je ook zeker lukken,maar probeer wel consequent te zijn met zowel het eten als het trainen.
                  Je hoeft echt niet iedere dag hetzelfde te eten,maar het moet wel in je voedingsschema passen.
                  Ik weet niet wat het is met die pindakaas tegenwoordig,lijkt wel alsof er niks anders meer bestaat.
                  Wil je het helemaal perfect doen,neem dan calve pindakaas of kijk bij een ander op het etiket of er geen harde vetten en/of dextrose inzit.

Dat wil dus zeggen dat je regelmatig(dagelijks)moet uitrekenen hoe je uitkomt qua kcal en macro,s.
                  Als de verhouding eiwitten/koolhydraten of vetten iets wijzigt per dag,is geen probleem hoor.

Ik heb een aantal maanden alles dagelijks opgeschreven,maar na verloop van tijd weet je alles redelijk uit je hoofd.

Dan zal je zien dat je erg vooruitgaat,waarna de motivatie nog groter wordt!

Succes!
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Super!
                    Gaat je ook zeker lukken,maar probeer wel consequent te zijn met zowel het eten als het trainen.
                    Je hoeft echt niet iedere dag hetzelfde te eten,maar het moet wel in je voedingsschema passen.
                    Ik weet niet wat het is met die pindakaas tegenwoordig,lijkt wel alsof er niks anders meer bestaat.
                    Wil je het helemaal perfect doen,neem dan calve pindakaas of kijk bij een ander op het etiket of er geen harde vetten en/of dextrose inzit.

Dat wil dus zeggen dat je regelmatig(dagelijks)moet uitrekenen hoe je uitkomt qua kcal en macro,s.
                    Als de verhouding eiwitten/koolhydraten of vetten iets wijzigt per dag,is geen probleem hoor.

Ik heb een aantal maanden alles dagelijks opgeschreven,maar na verloop van tijd weet je alles redelijk uit je hoofd.

Dan zal je zien dat je erg vooruitgaat,waarna de motivatie nog groter wordt!

Succes!
                    met eten was ik al aardig consequent ik hield dit voedigsschema al aan.
                    ook at ik al calve pindakaas, ik eet veel pindakaas omdat ik niet zo fan ben van vleeswaren opn brood maar het zal toch een keer moeten
                    -Bench 8x45
                    -squat 8x65
                    -Deadlift 6x97,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X