Goedkope noten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ultra1993 View Post
    Bij de makro hebben ze soms hele aantrekkelijke aanbiedingen inderdaad maarja je moet wel een pasje hebben helaas..
    KVK nummer, dan kan je het zo aanvragen.
    Maar vergis je er niet in: bij die groothandels zijn alle prijzen zonder btw. Daar kan je je soms nog lelijk in vergissen

Maar als je puur op de aanbiedingen afgaat, dan heb je idd leuke prijzen. En altijd goede kwaliteit
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Pindas zijn niet zo duur man...
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        KVK nummer, dan kan je het zo aanvragen.
        Maar vergis je er niet in: bij die groothandels zijn alle prijzen zonder btw. Daar kan je je soms nog lelijk in vergissen

Maar als je puur op de aanbiedingen afgaat, dan heb je idd leuke prijzen. En altijd goede kwaliteit
        Heb geen bedrijf dus dan kan je ook geen kvk nummer krjjgen. Ken verder ook niemand met een makro pas op mijn werkgever na maar daar hoef ik niet eens aan te vragen of ik hem mag lenen.

Comment

Strak plan, misschien eens bij de makro naar binnen lopen en een mega voorraad noten aanschaffen moet er toch volgende week weer heen voor rijst
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Eet vrijwel alleen walnoten trouwens, zelf een grote boom in de tuin daarvan maar vaak voor het gemak pak ik het ook uit zakje van de Lidl. 200gr voor net geen drie euro dacht ik
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by ultra1993 View Post
              Heb geen bedrijf dus dan kan je ook geen kvk nummer krjjgen. Ken verder ook niemand met een makro pas op mijn werkgever na maar daar hoef ik niet eens aan te vragen of ik hem mag lenen.
              Naar KvK gaan en zeggen ik open Ultra's Mega Bodybuilding Workshop Winkel en klaar, 10 minuten later sta je buiten met een KvK nummer > Makro > voila
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Naar KvK gaan en zeggen ik open Ultra's Mega Bodybuilding Workshop Winkel en klaar, 10 minuten later sta je buiten met een KvK nummer > Makro > voila
                Vervolgens kan je na 3 maanden een boekhouder huren om inkomstenbelasting op te geven. Kan je beter voor de Makro gaan en staan en mee naar binnen lopen net of je bij iemand hoort.

Comment

De notenshop haal ik altijd walnoten en amandelen. Veel goedkoper dan de AH bijvoorbeeld.

Comment

ik haal altijd cashewnoten bij de aldi, 300gram voor 3 euro!
                    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Net op de markt gehaald: 3,95 voor 250g (gepeld en ongezouten uiteraard). Lidle en aldi zijn het goedkoopst in hoeverre ik weet.

Comment

Had een keer cashewnoten bij de Lidl gehaald; echt van minder van smaak vergeleken met andere supermarkten.
                        Haal ze tegenwoordig per kilo voor 13 eu bij de Makro... Pindakaas 3 halen, 2 betalen hadden ze laatst ook

Comment

probeer dat is vind redelijk goedkoop die aanbieding
                          Walnoten (biologisch) - Body & Fit | Body & Fitshop
                          Daar boven op de berg

Comment

@ Tobasco.. over smaak valt niet te twisten.. ik en mijn vriendin vinden juist de cashews van de lidl meer noot dan die gebrande dingen van de andere supermarkten.. die gebrande dingen zijn keihard en zijn een boel nuttige voedingstoffen uit verloren gegaan.. daarnaast zijn die dingen van overgoten met pindaolie om de voedingswaarde weer in verhouding te brengen zodat het nog wat lijkt.. feitelijk krijg je dus de minderwaardige pindavetten binnen ipv de cashew vetten..

Lees de verpakkingen maar eens goed..

Bij de Lidl haal ik altijd Royal Nuts, Ongezouten Cashews en Californian Walnuts. Elke avond lekker snoepen voor het slapen bij mn kwark.
                            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

@mohwhip
                              Ik wist helemaal niet dat body & fit shop ook walnoten verkocht . Hoe is de kwaliteit?

Comment

vind zelf goed merk geen verschil
                                Daar boven op de berg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X