High carb day

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• High carb day

Heb nu al best wel wat cycles gedaan alleen denk dat het allemaal net wat optimaler kan. Lees een hoop over het plannen van snelle khoolydraten op high carb days. Ook bij veel UD2 logjes voorbij zien komen dat ze bij de carbload beginnen met snelle koolhydraten en daarna overgaan op de complexe wat langzamere koolhydraten.

Kan iemand mij hier meer over vertellen? Of heeft iemand misschien links naar gerelateerde artikelen?
    People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

http://forum.athlete.ru/index.php?ap...ttach_id=44097

Enjoy.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

volgens mij heeft echt iedereen dat dekbed van de ikea (jou profiel foto)
      sorry niet echt ontopic
      Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
      Doel eind 2015: 100kg
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Bedankt kev! Zal het boek gelijk even doorspitten. Weet nog niet of ik echt ud2 wil gaan draaien maar sowieso wil ik de carbload technieken toe gaan passen in mijn eigen dieet.
        People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
          volgens mij heeft echt iedereen dat dekbed van de ikea (jou profiel foto)
          sorry niet echt ontopic
          Haha, spoiler! Goeie shit hoor. Ziet er netjes uit, en kost een kwart van wat overtrekken normaal kosten.

Originally posted by Siegfried Muller View Post
          Bedankt kev! Zal het boek gelijk even doorspitten. Weet nog niet of ik echt ud2 wil gaan draaien maar sowieso wil ik de carbload technieken toe gaan passen in mijn eigen dieet.
          Zelfs al wil je UD2 niet doen dan is het echt een aanrader om te lezen. Er zit zo'n grote shitload aan kennis in dat boek en als je dat begrijpt dan heeft dat zeker effect op hoe je je dagelijkse voeding regelt. Desalniettemin ga je UD2 toch volgen als je het boek gelezen hebt, maar dat ter zijde.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X